Detalji
Koju marketinšku strategiju primjeniti u poslovanju? Kako zadiviti i zadržati ključne kupce? Mogu li se brzo i po prihvatljivoj cjeni napraviti i primjeniti djelotvorne promotivne kampanje? Na koji način zainteresovati javnost i stvoriti pozitivan publicitet?
Uz jednostavne, primjenljive i efikasne savjete i objašnjenja, mnoštvo realnih slučajeva i primjjera iz prakse, te stručne i specijalizovane informacije za vlasnike malih i srednjih preduzeća, ovo izdanje predstavlja pravi biser poslovne literature.
Saznaćete brojne korisne činjenice i usvojiti vještine neophodne svakom ambicioznom marketaru. Naučićete kako da prepoznate ciljnu grupu potrošača, pozicionirate svoj brend, odredite najvažnije ciljeve i ovladate strateškim marketingom. Napravićete nov marketinški plan ili revidirati postojeći, sastaviti marketinški budžet i ovladati najvažnijim tehnikama unapređenja i realizacije prodaje.
Na pratećem CD-u očekuje vas preko pedeset obrazaca, šablona i radnih tabela za procjenu potreba i zadovoljstva potrošača, marketinšku reviziju, izradu godišnjeg marketinškog plana, budžeta i projekciju prodaje, analizu profitabilnosti prodajnih promocija, kao i obilje primjera marketinškog materijala uspješnih firmi.