Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Strategija izbornih kampanja

Strategija izbornih kampanja

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-7035-33-4

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

K3818

Broj strana:

306

Težina:

688 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

58,50 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Strategija izbornih kampanja je sigurno najsveobuhvatnija knjiga koja proučava gotovosve segmente predizbornih i postizbornih aktivnosti političkih stranaka u tzv. izbornom marketingu.

Naslovljena kao Strategija izbornih kampanja, knjiga trojice već renomiranih autora s ovog područja na preko tristo stranica i kroz 34 poglavlja (od kojih je svako i cjelina za sebe), uz opsežnu literaturu, sastavljenu od djela gotovo svih relevantnih inozemnih i autora s područja Jugoistočne Evrpoe, gotovo cjelovito objašnjava kompleksnost zamisli i kreacije originalne strategije stranačkih izbornih kampanja te njihovu operacionalizaciju do najsitnijih detalja i svakako, njihovo operativno-taktičko vođenje u vrijemepred izbore, u vrijeme izbora, te u postizbornom/međuizbornom razdoblju.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2008
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Strategija izbornih kampanja je sigurno najsveobuhvatnija knjiga koja proučava gotovosve segmente predizbornih i postizbornih aktivnosti političkih stranaka u tzv. izbornom marketingu. Naslovljena kao Strategija izbornih kampanja, knjiga trojice već renomiranih autora s ovog područja na preko tristo stranica i kroz 34 poglavlja (od kojih je svako i cjelina za sebe), uz opsežnu literaturu, sastavljenu od djela gotovo svih relevantnih inozemnih i autora s područja Jugoistočne Evrpoe, gotovo cjelovito objašnjava kompleksnost zamisli i kreacije originalne strategije stranačkih izbornih kampanja te njihovu operacionalizaciju do najsitnijih detalja i svakako, njihovo operativno-taktičko vođenje u vrijemepred izbore, u vrijeme izbora, te u postizbornom/međuizbornom razdoblju.

Dodatne informacije

Izdavač Synopsis
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter