Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.205

Facebook slicica

Katalog

Profitabilno brendiranje - kako povećati profitabilnost, odgovornost i održivost imena proizvoda

Profitabilno brendiranje - kako povećati profitabilnost, odgovornost i održivost imena proizvoda

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Nick Wreden


ISBN:

978-953-304-019-6

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K5298

Broj strana:

283

Težina:

414 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

42,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Profitabilno brendiranje nudi sveobuhvatan pristup brendiranju koji tvrtkama omogućuje da tu svoju aktivnost - zajedno s marketingom - izravno povežu s krajnjim rezultatima poslovanja te da usklade njegovu organizaciju. Na taj način tvrtke si osiguravaju kupce koji će se uvijek ponovo vraćati njihovim ponudama.

Brendiranje nas uči kako poslovati. Prije svega, to je poslovna taktika stvaranja i zadržavanja kupaca koji donose profit.

Mnogo sam naučio iz Profitabilnog brendiranja … Knjiga na odličan način pokazuje kako tvrtke, prateći profitabilnost potrošača, mogu poboljšati svoj položaj
Philip Kotler, SC Johnson & Sons

Konačno se pojavio netko tko omogućuje strateški uvid u brendove i brendiranje. Autor na rukovoditeljskoj razini objašnjava i ilustrira zašto, kako i putem kojih karakteristika brendovi mogu izgraditi vrijednost za dioničare.
Donald Schultz, profesor emeritus, Katedra za integrirane marketinške komunikacije, Sveučilište Northwestern

Nick Wreden priznati je marketinški stručnjak i zagovornik »brenda budućnosti«. Glavni je direktor FusionBranda, konzultantske tvrtke koja se bavi brendiranjem te lojalnošću kupaca. Ima preko 20 godina iskustva u brendiranju proizvoda za mnoge velike tvrtke među kojima su i IBM, Cisco, BellSouth i Hitachi. Član je Američke marketinške udruge i autor brojnih stručnih tekstova, a uz Profitabilno brendiranje, objavio je i knjigu Fusion Branding: How to Forge Your Brand for the Future.

  • Prevodilac: Alma Keser Brozović
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2010
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 155x235
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Profitabilno brendiranje nudi sveobuhvatan pristup brendiranju koji tvrtkama omogućuje da tu svoju aktivnost - zajedno s marketingom - izravno povežu s krajnjim rezultatima poslovanja te da usklade njegovu organizaciju. Na taj način tvrtke si osiguravaju kupce koji će se uvijek ponovo vraćati njihovim ponudama. Brendiranje nas uči kako poslovati. Prije svega, to je poslovna taktika stvaranja i zadržavanja kupaca koji donose profit. Mnogo sam naučio iz Profitabilnog brendiranja … Knjiga na odličan način pokazuje kako tvrtke, prateći profitabilnost potrošača, mogu poboljšati svoj položaj Philip Kotler, SC Johnson & Sons Konačno se pojavio netko tko omogućuje strateški uvid u brendove i brendiranje. Autor na rukovoditeljskoj razini objašnjava i ilustrira zašto, kako i putem kojih karakteristika brendovi mogu izgraditi vrijednost za dioničare. Donald Schultz, profesor emeritus, Katedra za integrirane marketinške komunikacije, Sveučilište Northwestern Nick Wreden priznati je marketinški stručnjak i zagovornik »brenda budućnosti«. Glavni je direktor FusionBranda, konzultantske tvrtke koja se bavi brendiranjem te lojalnošću kupaca. Ima preko 20 godina iskustva u brendiranju proizvoda za mnoge velike tvrtke među kojima su i IBM, Cisco, BellSouth i Hitachi. Član je Američke marketinške udruge i autor brojnih stručnih tekstova, a uz Profitabilno brendiranje, objavio je i knjigu Fusion Branding: How to Forge Your Brand for the Future.

Dodatne informacije

Izdavač VBZ
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter