Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Osnovi marketinga

Osnovi marketinga

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-867-478-023-7

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

V2239

Broj strana:

389

Težina:

795 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

35,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga Osnovi marketinga napisana je prema najvišim evropskim standardima koji važe za pisanje univerzitetskih udžbenika i ona predstavlja odličan materijal za predmet Uvod u marketing, odnosno Principi marketinga koji se izučava na fakultetima i visokim školama u Srbiji.

U knjizi su na veoma koncizan i razumljiv način obrađene ključne teme segmentacije, ciljanja i pozicioniranja, pri čemu je posebna pažnja posvećena najnovijim konceptima, alatima i tehnikama marketinga kao što su vrednost brenda, vrednost kupca, relacioni marketing, mobilni marketing, marketing zasnovan na bazama podataka, integrisane marketinške komunikacije koje su od suštinskog značaja za razvoj i primjenu efikasnih strategija marketnga.

Odličan izbor zanimljivih i relevantnih primjera koji se odnose na najpoznatije evropske i globalne brendove i kompanije omogućio je autorima da marketing prikažu na veoma upečatljiv način. Knjiga je struktuirana tako da čitaoca u najvećoj mogućoj mjeri zainteresuje za marketing i da savladavanje materije bude razumljivo i djelotvorno.

  • Originalni naziv: Foundations of Marketing...
  • Prevodilac: Bojana Vujanović
  • Izdanje: 2
  • Godina: 2006
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x237
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga Osnovi marketinga napisana je prema najvišim evropskim standardima koji važe za pisanje univerzitetskih udžbenika i ona predstavlja odličan materijal za predmet Uvod u marketing, odnosno Principi marketinga koji se izučava na fakultetima i visokim školama u Srbiji. U knjizi su na veoma koncizan i razumljiv način obrađene ključne teme segmentacije, ciljanja i pozicioniranja, pri čemu je posebna pažnja posvećena najnovijim konceptima, alatima i tehnikama marketinga kao što su vrednost brenda, vrednost kupca, relacioni marketing, mobilni marketing, marketing zasnovan na bazama podataka, integrisane marketinške komunikacije koje su od suštinskog značaja za razvoj i primjenu efikasnih strategija marketnga. Odličan izbor zanimljivih i relevantnih primjera koji se odnose na najpoznatije evropske i globalne brendove i kompanije omogućio je autorima da marketing prikažu na veoma upečatljiv način. Knjiga je struktuirana tako da čitaoca u najvećoj mogućoj mjeri zainteresuje za marketing i da savladavanje materije bude razumljivo i djelotvorno.

Dodatne informacije

Izdavač Data Status
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter