Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.205

Facebook slicica

Katalog

Osnove međunarodnog marketinga

Osnove međunarodnog marketinga

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-0-303966

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

B3752

Broj strana:

320

Težina:

600 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

49,50 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

njiga Osnove međunarodnog marketinga je po svojoj koncepciji potpuno usporediva sa sličnim udžbenicima s područja međunarodnog marketinga autora iz zapadnih zemalja (na engleskom jeziku) koji se obično rabe kao osnovni udžbenici na sveučilištima iposlovnim školama. No kvalitetan udžbenik na hrvatskom jeziku s obiljem primjera iz poslovne prakse hrvatskoga gospodarstva nije samo sveučilišni udžbenik za studente na hrvatskim sveučilištima nego istodobno može poslužiti kao koristan stručni priručnik marketinškim menađerima u gospodarstvu u njihovim naporima za poboljšanje poslovnih nastupa na inozemnim tržištima.
dr.sc. Milan Jurše, izvaredni profesor Sveučilišta u Mariboru, EPF - Ekonomsko-poslovni fakultet

Iz sadržaja:
Priroda međunarodnog marketinga
Planiranje i kontrola međunarodnog marketinga
Ekonomsko okruženje
Političko okruženje
Zakonodavno okruženje
Kulturno okruženje
Istraživanje stranih tržišta
Proizvodi
Usluge
Cijene
Međunarodna marketinška distribucija
Promocija: oglašavanje, osobna prodaja, unaprjeđenje prodaje
Odnosi s javnošću

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2012
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 215x260
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

njiga Osnove međunarodnog marketinga je po svojoj koncepciji potpuno usporediva sa sličnim udžbenicima s područja međunarodnog marketinga autora iz zapadnih zemalja (na engleskom jeziku) koji se obično rabe kao osnovni udžbenici na sveučilištima iposlovnim školama. No kvalitetan udžbenik na hrvatskom jeziku s obiljem primjera iz poslovne prakse hrvatskoga gospodarstva nije samo sveučilišni udžbenik za studente na hrvatskim sveučilištima nego istodobno može poslužiti kao koristan stručni priručnik marketinškim menađerima u gospodarstvu u njihovim naporima za poboljšanje poslovnih nastupa na inozemnim tržištima. dr.sc. Milan Jurše, izvaredni profesor Sveučilišta u Mariboru, EPF - Ekonomsko-poslovni fakultet Iz sadržaja: Priroda međunarodnog marketinga Planiranje i kontrola međunarodnog marketinga Ekonomsko okruženje Političko okruženje Zakonodavno okruženje Kulturno okruženje Istraživanje stranih tržišta Proizvodi Usluge Cijene Međunarodna marketinška distribucija Promocija: oglašavanje, osobna prodaja, unaprjeđenje prodaje Odnosi s javnošću

Dodatne informacije

Izdavač Školska knjiga
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter