Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

25.726

Facebook slicica

Katalog

Osnove marketinga: užbenik za 2. razred srednje strukovne škole

Osnove marketinga: užbenik za 2. razred srednje strukovne škole

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

D4145

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

D4145

Broj strana:

175

Težina:

305 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

25,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Možemo slobodno reći da je marketing svuda oko nas. Rezultate marketinških aktivnosti vidimo u obilju proizvoda koji se nalaze na policama trgovačkih centara, obilju usluga koje nam se svakodnevno nude; dio marketinških aktivnosti vidimo na televiziji u televizijskom oglašavanju, u časopisima ili na internetskim stranicama. Kod kuće, u školi, na radnom mjestu, na ulici, u susjedstvu, na mjestima gdje se družimo ili zabavljamo izloženi smo raznovrsnim marketinškim aktivnostima. Ono što ne vidimo nalazi se u pozadini marketinškog djelovanja. Tu mislimo na veliku i široku mrežu raznih marketinških stručnjaka koji stvaraju vrijednost i oblikuju aktivnosti kojima nastoje i žele privući našu pozornost. Pri tome se prvenstveno trude spoznati naše potrebe, interese i želje kako bi ih zadovoljili svojom ponudom, a uz to nastoje i opstati na vrlo konkurentnom tržištu. Učenici trgovačkih škola izučavaju marketing jer je on važan i neizostavan dio njihovog budućeg posla. Naime, osobe zaposlene kao prodavači i prodavačice su u svakodnevnom kontaktu s nama, potrošačima, pri čemu nam prodaju i prezentiraju ponuđene proizvode. U tom poslu obostrano zadovoljstvo može se postići samo izgrad­njom dugoročnog i kvalitetnog odnosa. Način na koji se to može postići nastojimo vam približiti u udžbeniku koji držite u ruci.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2014
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 210x297
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Možemo slobodno reći da je marketing svuda oko nas. Rezultate marketinških aktivnosti vidimo u obilju proizvoda koji se nalaze na policama trgovačkih centara, obilju usluga koje nam se svakodnevno nude; dio marketinških aktivnosti vidimo na televiziji u televizijskom oglašavanju, u časopisima ili na internetskim stranicama. Kod kuće, u školi, na radnom mjestu, na ulici, u susjedstvu, na mjestima gdje se družimo ili zabavljamo izloženi smo raznovrsnim marketinškim aktivnostima. Ono što ne vidimo nalazi se u pozadini marketinškog djelovanja. Tu mislimo na veliku i široku mrežu raznih marketinških stručnjaka koji stvaraju vrijednost i oblikuju aktivnosti kojima nastoje i žele privući našu pozornost. Pri tome se prvenstveno trude spoznati naše potrebe, interese i želje kako bi ih zadovoljili svojom ponudom, a uz to nastoje i opstati na vrlo konkurentnom tržištu. Učenici trgovačkih škola izučavaju marketing jer je on važan i neizostavan dio njihovog budućeg posla. Naime, osobe zaposlene kao prodavači i prodavačice su u svakodnevnom kontaktu s nama, potrošačima, pri čemu nam prodaju i prezentiraju ponuđene proizvode. U tom poslu obostrano zadovoljstvo može se postići samo izgrad­njom dugoročnog i kvalitetnog odnosa. Način na koji se to može postići nastojimo vam približiti u udžbeniku koji držite u ruci.

Dodatne informacije

Izdavač Mate naklada
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter