Detalji
Osnove marketinga su prvo prevedeno izdanje vrhunskog svjetskog udžbenika za sve koji se bave marketingom. Prethodnica Upravljanja marketingom, ova knjiga je vrhunski i neophodni udžbenik za početnike, ali i stručnjake koji žele obnoviti, utvrditi ili dopuniti svoje znanje. Osnove marketinga zauzimaju praktičan, upravljački pristup marketingu. Nastavljajući s tradicijom, knjiga je bogata primjerima i primjenama koje pokazuju velike i teške odluke koje menadžeri u marketingu moraju donositi u nastojanjima da izbalansiraju ciljeve i resurse svoje organizacije s potrebama i prilikama koje pruža globalno tržište - četvrto izdanje reflektira uvijek prisutne izazovne promjene u samom marketingu.
Svako poglavlje popraćeno je uvodnim i zaključnim slučajevima koji se baziraju na sve većem rastu e-trgovine. Ilustrativni primjeri i studije slučajeva iz cijele Europe i svijeta su iznešeni tako da teme poglavlja dobivaju svoj kontekst i time postaju razumljivije, bliže i zanimljivije studentima. Knjiga je izuzetno dobro grafički opremljena (fotografije u boji, pravi oglasi, tablice, prikazi, slike) ilustrirajući sve o čemu autori govore kako bi na taj način oživila teme. Osnove marketinga preporučujemo i prijediplomskim ili poslijediplomskim predavanjima iz uvoda u marketing.