Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Osnove marketinga

Osnove marketinga

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-246-023-3

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K2209

Broj strana:

958

Težina:

2300 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

125,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Osnove marketinga su prvo prevedeno izdanje vrhunskog svjetskog udžbenika za sve koji se bave marketingom. Prethodnica Upravljanja marketingom, ova knjiga je vrhunski i neophodni udžbenik za početnike, ali i stručnjake koji žele obnoviti, utvrditi ili dopuniti svoje znanje. Osnove marketinga zauzimaju praktičan, upravljački pristup marketingu. Nastavljajući s tradicijom, knjiga je bogata primjerima i primjenama koje pokazuju velike i teške odluke koje menadžeri u marketingu moraju donositi u nastojanjima da izbalansiraju ciljeve i resurse svoje organizacije s potrebama i prilikama koje pruža globalno tržište - četvrto izdanje reflektira uvijek prisutne izazovne promjene u samom marketingu.

Svako poglavlje popraćeno je uvodnim i zaključnim slučajevima koji se baziraju na sve većem rastu e-trgovine. Ilustrativni primjeri i studije slučajeva iz cijele Europe i svijeta su iznešeni tako da teme poglavlja dobivaju svoj kontekst i time postaju razumljivije, bliže i zanimljivije studentima. Knjiga je izuzetno dobro grafički opremljena (fotografije u boji, pravi oglasi, tablice, prikazi, slike) ilustrirajući sve o čemu autori govore kako bi na taj način oživila teme. Osnove marketinga preporučujemo i prijediplomskim ili poslijediplomskim predavanjima iz uvoda u marketing.

  • Originalni naziv: Principles of Marketing...
  • Prevodilac: mr.sc. Maja Martinović, dr.sc. Emil Heršek, Ivanka Rajh, Ivana Graber, Lidija Jelenić, Marina Kuzmić
  • Izdanje: 4
  • Godina: 2006
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 200x270
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Osnove marketinga su prvo prevedeno izdanje vrhunskog svjetskog udžbenika za sve koji se bave marketingom. Prethodnica Upravljanja marketingom, ova knjiga je vrhunski i neophodni udžbenik za početnike, ali i stručnjake koji žele obnoviti, utvrditi ili dopuniti svoje znanje. Osnove marketinga zauzimaju praktičan, upravljački pristup marketingu. Nastavljajući s tradicijom, knjiga je bogata primjerima i primjenama koje pokazuju velike i teške odluke koje menadžeri u marketingu moraju donositi u nastojanjima da izbalansiraju ciljeve i resurse svoje organizacije s potrebama i prilikama koje pruža globalno tržište - četvrto izdanje reflektira uvijek prisutne izazovne promjene u samom marketingu. Svako poglavlje popraćeno je uvodnim i zaključnim slučajevima koji se baziraju na sve većem rastu e-trgovine. Ilustrativni primjeri i studije slučajeva iz cijele Europe i svijeta su iznešeni tako da teme poglavlja dobivaju svoj kontekst i time postaju razumljivije, bliže i zanimljivije studentima. Knjiga je izuzetno dobro grafički opremljena (fotografije u boji, pravi oglasi, tablice, prikazi, slike) ilustrirajući sve o čemu autori govore kako bi na taj način oživila teme. Osnove marketinga preporučujemo i prijediplomskim ili poslijediplomskim predavanjima iz uvoda u marketing.

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter