Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Marketing u javnom sektoru

Marketing u javnom sektoru

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-246-042-1

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

K3203

Broj strana:

347

Težina:

650 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

75,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Put do bolje izvedbe!

Philip Kotler još jednom briljira, ovog puta u suradnji s Nancy Lee. Zajedno nam donose savremenu knjigu pisanu najvećim dijelom za vladine agencije. Knjiga nudi na desetke primjera marketinških agencija iz raznih dijelova svijeta, kako biste prema njihovom primjeru unaprijedili svoju organizaciju. Autori nam ovom knjigom pokazuju da je marketing mnogo više od komunikacije i svoje temelje ima u građanski orijentiranom načinu razmišljanja.

Kratak sadžaj:

- Poboljšavanje izvedbe javnog sektora putem ispunjenja potreba građana
- Primjena merketinških mehanizama u javnome sekoru
- Određivanje motivirajućih cijena, poticaja i sankcija
- Stvaranje i održavanje poželjnoga brandovskog identiteta
- Utjecaj na pozitivno ponašanje javnosi: društveni marketing
- Stvaranje strateških partnerstava
- Upravljanje marketinškim procesom
- Prikupljanje podataka i povratnih informacija od strane građana
- Nadzor i vrednovanje izvedbe
- Razvoj poticajnoga marketinškog plana.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2007
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 150x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Put do bolje izvedbe! Philip Kotler još jednom briljira, ovog puta u suradnji s Nancy Lee. Zajedno nam donose savremenu knjigu pisanu najvećim dijelom za vladine agencije. Knjiga nudi na desetke primjera marketinških agencija iz raznih dijelova svijeta, kako biste prema njihovom primjeru unaprijedili svoju organizaciju. Autori nam ovom knjigom pokazuju da je marketing mnogo više od komunikacije i svoje temelje ima u građanski orijentiranom načinu razmišljanja. Kratak sadžaj: - Poboljšavanje izvedbe javnog sektora putem ispunjenja potreba građana - Primjena merketinških mehanizama u javnome sekoru - Određivanje motivirajućih cijena, poticaja i sankcija - Stvaranje i održavanje poželjnoga brandovskog identiteta - Utjecaj na pozitivno ponašanje javnosi: društveni marketing - Stvaranje strateških partnerstava - Upravljanje marketinškim procesom - Prikupljanje podataka i povratnih informacija od strane građana - Nadzor i vrednovanje izvedbe - Razvoj poticajnoga marketinškog plana.

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter