Detalji
KNJIGA PREDSTAVLJA VAŽAN TEMELJ ZA DUBLJE RAZMATRANJE I OSMIŠLJAVANJE PRAKTIČNIH STRATEGIJA, NE SAMO ZA PREŽIVLJAVANJE, VEĆ I ZA USPJEH.
Maja Martinović, profesorica marketinga na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa zajedno sa svojim suradnicima u knjizi Marketing u Hrvatskoj - 55 poslovnih slučajeva predstavila pedeset i pet slučajeva iz hrvatske marketinške prakse. Predgovor za knjigu napisao je jedan od vodećih svjetskih marketinških stručnjaka, Philip Kotler, profesor međunarodnog marketinga na Kellogg School of Management, koji s autoricom surađuje duži niz godina.
Knjiga poslovnih slučajeva napisana s namjerom da prikaže dobre i manje dobre primjere iz hrvatske marketinške prakse, te da na određeni način prezentira rezultate dobrih i loših poslovnih odluka. Njihovom analizom može se učiti na iskustvima iz kojih se izvlači pouka.
Knjiga je opremljena dragocjenim primjerima tvrtki koje su uspješne u ovim vremenima ispunjenim rizikom i neizvjesnošću, ali i nekim primjerima tvrtki koje nisu spremno dočekale tržišne promjene i nisu znale kako se prilagoditi novonastalim tržišnim okolnostima. Upoznavanje s dobrim i lošim poslovnim scenarijima koji se u njoj nalaze, povećati će učinkovitost svakog tko odlučuje.
Podučavanje putem slučajeva iz poslovne prakse je temelj učenja kroz rješavanje problema (engl. Problem-based learning) u središtu čega je uvijek student - polaznik koji u interakciji sa drugima nastoji riješiti problem, što se reflektira na njegovo iskustvo. To je vrlo aktivna pedagoška metoda koja je i vrlo bliska stvarnosti. Vrlo je dobra za stimuliranje učenja i podučavanje u okviru područja poslovne administracije, i u njoj predavači usmjeravaju diskusiju i upravljaju procesom učenja. Ova metoda pomaže u boljem shvaćanju teoretskih postavki, njeguje i razvija komunikacijske vještine, vještinu rješavanja problema i vještinu učenja iz zadanog konteksta.