Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

25.726

Facebook slicica

Katalog

Marketing u Hrvatskoj

Marketing u Hrvatskoj

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-246-135-0

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

D4122

Broj strana:

580

Težina:

1164 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

86,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

KNJIGA PREDSTAVLJA VAŽAN TEMELJ ZA DUBLJE RAZMATRANJE I OSMIŠLJAVANJE PRAKTIČNIH STRATEGIJA, NE SAMO ZA PREŽIVLJAVANJE, VEĆ I ZA USPJEH.

Maja Martinović, profesorica marketinga na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa zajedno sa svojim suradnicima u knjizi Marketing u Hrvatskoj - 55 poslovnih slučajeva predstavila pedeset i pet slučajeva iz hrvatske marketinške prakse. Predgovor za knjigu napisao je jedan od vodećih svjetskih marketinških stručnjaka, Philip Kotler, profesor međunarodnog marketinga na Kellogg School of Management, koji s autoricom surađuje duži niz godina.

Knjiga poslovnih slučajeva napisana s namjerom da prikaže dobre i manje dobre primjere iz hrvatske marketinške prakse, te da na određeni način prezentira rezultate dobrih i loših poslovnih odluka. Njihovom analizom može se učiti na iskustvima iz kojih se izvlači pouka.

Knjiga je opremljena dragocjenim primjerima tvrtki koje su uspješne u ovim vremenima ispunjenim rizikom i neizvjesnošću, ali i nekim primjerima tvrtki koje nisu spremno dočekale tržišne promjene i nisu znale kako se prilagoditi novonastalim tržišnim okolnostima. Upoznavanje s dobrim i lošim poslovnim scenarijima koji se u njoj nalaze, povećati će učinkovitost svakog tko odlučuje.

Podučavanje putem slučajeva iz poslovne prakse je temelj učenja kroz rješavanje problema (engl. Problem-based learning) u središtu čega je uvijek student - polaznik koji u interakciji sa drugima nastoji riješiti problem, što se reflektira na njegovo iskustvo. To je vrlo aktivna pedagoška metoda koja je i vrlo bliska stvarnosti. Vrlo je dobra za stimuliranje učenja i podučavanje u okviru područja poslovne administracije, i u njoj predavači usmjeravaju diskusiju i upravljaju procesom učenja. Ova metoda pomaže u boljem shvaćanju teoretskih postavki, njeguje i razvija komunikacijske vještine, vještinu rješavanja problema i vještinu učenja iz zadanog konteksta.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2015
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x245
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

KNJIGA PREDSTAVLJA VAŽAN TEMELJ ZA DUBLJE RAZMATRANJE I OSMIŠLJAVANJE PRAKTIČNIH STRATEGIJA, NE SAMO ZA PREŽIVLJAVANJE, VEĆ I ZA USPJEH. Maja Martinović, profesorica marketinga na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa zajedno sa svojim suradnicima u knjizi Marketing u Hrvatskoj - 55 poslovnih slučajeva predstavila pedeset i pet slučajeva iz hrvatske marketinške prakse. Predgovor za knjigu napisao je jedan od vodećih svjetskih marketinških stručnjaka, Philip Kotler, profesor međunarodnog marketinga na Kellogg School of Management, koji s autoricom surađuje duži niz godina. Knjiga poslovnih slučajeva napisana s namjerom da prikaže dobre i manje dobre primjere iz hrvatske marketinške prakse, te da na određeni način prezentira rezultate dobrih i loših poslovnih odluka. Njihovom analizom može se učiti na iskustvima iz kojih se izvlači pouka. Knjiga je opremljena dragocjenim primjerima tvrtki koje su uspješne u ovim vremenima ispunjenim rizikom i neizvjesnošću, ali i nekim primjerima tvrtki koje nisu spremno dočekale tržišne promjene i nisu znale kako se prilagoditi novonastalim tržišnim okolnostima. Upoznavanje s dobrim i lošim poslovnim scenarijima koji se u njoj nalaze, povećati će učinkovitost svakog tko odlučuje. Podučavanje putem slučajeva iz poslovne prakse je temelj učenja kroz rješavanje problema (engl. Problem-based learning) u središtu čega je uvijek student - polaznik koji u interakciji sa drugima nastoji riješiti problem, što se reflektira na njegovo iskustvo. To je vrlo aktivna pedagoška metoda koja je i vrlo bliska stvarnosti. Vrlo je dobra za stimuliranje učenja i podučavanje u okviru područja poslovne administracije, i u njoj predavači usmjeravaju diskusiju i upravljaju procesom učenja. Ova metoda pomaže u boljem shvaćanju teoretskih postavki, njeguje i razvija komunikacijske vještine, vještinu rješavanja problema i vještinu učenja iz zadanog konteksta.

Dodatne informacije

Izdavač Mate naklada
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter