Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

34.972

Facebook slicica

Katalog

Evaluacija i Zajednički evropski okvir

Evaluacija i Zajednički evropski okvir

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-867-478-087-9

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

V2248

Broj strana:

151

Težina:

317 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

19,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

U ovoj knjizi evaluacija je predstavljena, s jedne strane, kao pomoć pri učenju i instrument za procjenu (kvalitativna evaluacija), a s druge strane kao mjerni instrument (kvantitativna evaluacija), i u oba slučaja zasniva se na pedagogiji ciljeva primenjenoj na komunikativni i akcioni pristup nastavi. Drugim riječima, formativnoj kriterijumskoj evaluaciji daje se prednost tokom učenja, a preciznom mjerenju postignuća u sumativnim bilansima.

Ovo djelo je namenjeno studentima, nastavnicima i edukatorima.

Težnja mu je da istovremeno bude:

* vodič, da bi se objasnilo kako su i zašto pojmovi predstavljeni u Zajedničkom evropskom referentnom okviru postali neophodni evaluatorima;
* pomoć u usvajanju pomenutih pojmova (progresija, nivoi, deskriptori...)
* podsetnik, kako bismo se prisetili teorijskih aspekata vezanih za evaluaciju, već pomenutih u izdanju iz 1991. godine;
* oslonac, da bi se na osnovu tipskih listova mogle razraditi evaluacione aktivnosti na svakom nivou učenja i za svaku jezičku kompetenciju;
* instrument koji omogućuje da se povežu teorija i praksa.

  • Originalni naziv: L´évaluation et le...
  • Prevodilac: Jovica Mikić
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2009
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

U ovoj knjizi evaluacija je predstavljena, s jedne strane, kao pomoć pri učenju i instrument za procjenu (kvalitativna evaluacija), a s druge strane kao mjerni instrument (kvantitativna evaluacija), i u oba slučaja zasniva se na pedagogiji ciljeva primenjenoj na komunikativni i akcioni pristup nastavi. Drugim riječima, formativnoj kriterijumskoj evaluaciji daje se prednost tokom učenja, a preciznom mjerenju postignuća u sumativnim bilansima. Ovo djelo je namenjeno studentima, nastavnicima i edukatorima. Težnja mu je da istovremeno bude: * vodič, da bi se objasnilo kako su i zašto pojmovi predstavljeni u Zajedničkom evropskom referentnom okviru postali neophodni evaluatorima; * pomoć u usvajanju pomenutih pojmova (progresija, nivoi, deskriptori...) * podsetnik, kako bismo se prisetili teorijskih aspekata vezanih za evaluaciju, već pomenutih u izdanju iz 1991. godine; * oslonac, da bi se na osnovu tipskih listova mogle razraditi evaluacione aktivnosti na svakom nivou učenja i za svaku jezičku kompetenciju; * instrument koji omogućuje da se povežu teorija i praksa.

Dodatne informacije

Izdavač Data Status
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter