Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.231

Facebook slicica

Katalog

Kako motivisati učenike da uče

Kako motivisati učenike da uče

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Džere Brofi


ISBN:

978-86-7102-507-2

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

B5013

Broj strana:

590

Težina:

840 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

36,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Pisana posebno za nastavnike, ova knjiga nudi bogatstvo principa za motivisanje učenika da uče, zasnovanih na istraživanjima. Njen fokus na motivacionim principima, umesto na motivacionim teoretičarima ili teorijama, prirodno vodi u diskusiju o konkretnim strategijama u učionici. Kroz celu knjigu ovi principi i strategije povezuju se sa realnošću u savremenim školama (npr. ciljevi nastavnog programa) i učionicama (npr. razlike među učenicima, dinamika učionice). Autor koristi eklektički pristup motivaciji koji pokazuje kako efikasno integrisati upotrebu ekstrinzičkih i intrinzičkih strategija. Obezbeđene su smernice za prilagođavanje motivacionih principa grupnim i individualnim razlikama, te za „korektivni rad“ sa učenicima koji su postali obeshrabreni ili nezadovoljni. U ovom izdanju, autor razmatra i ulogu roditelja u motivaciji za školu, teoriju cilja i teoriju samoodređenosti, vrednosne aspekte motivacije, aspekte motivacije koji se tiču selfa i identiteta, te ulogu nastavnika u podržavanju motivacije učenika. Tekst usmerava na one aspekte literature o motivaciji koji su direktno primenljivi na poučavanje u učionici, a. fokus je pretežno na nastavniku kao motivatoru, umesto na učeniku kao nekom ko biva motivisan
Svaki odeljak sadrži zaključke i sažetke, kao i pitanja za razmišljanje i preporučenu literaturu.

  • Prevodilac: Marina Vicanović
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2015
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 140x200
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Pisana posebno za nastavnike, ova knjiga nudi bogatstvo principa za motivisanje učenika da uče, zasnovanih na istraživanjima. Njen fokus na motivacionim principima, umesto na motivacionim teoretičarima ili teorijama, prirodno vodi u diskusiju o konkretnim strategijama u učionici. Kroz celu knjigu ovi principi i strategije povezuju se sa realnošću u savremenim školama (npr. ciljevi nastavnog programa) i učionicama (npr. razlike među učenicima, dinamika učionice). Autor koristi eklektički pristup motivaciji koji pokazuje kako efikasno integrisati upotrebu ekstrinzičkih i intrinzičkih strategija. Obezbeđene su smernice za prilagođavanje motivacionih principa grupnim i individualnim razlikama, te za „korektivni rad“ sa učenicima koji su postali obeshrabreni ili nezadovoljni. U ovom izdanju, autor razmatra i ulogu roditelja u motivaciji za školu, teoriju cilja i teoriju samoodređenosti, vrednosne aspekte motivacije, aspekte motivacije koji se tiču selfa i identiteta, te ulogu nastavnika u podržavanju motivacije učenika. Tekst usmerava na one aspekte literature o motivaciji koji su direktno primenljivi na poučavanje u učionici, a. fokus je pretežno na nastavniku kao motivatoru, umesto na učeniku kao nekom ko biva motivisan Svaki odeljak sadrži zaključke i sažetke, kao i pitanja za razmišljanje i preporučenu literaturu.

Dodatne informacije

Izdavač Clio
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter