Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

25.418

Facebook slicica

Katalog

Vrednovanje marke

Vrednovanje marke

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-246-029-2

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

K2630

Broj strana:

268

Težina:

550 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

50,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Od tržišne vrijednosti marke bazirane na potrošaču do finansijskog vrednovanja!

Dolly Predovic odgovara na pitanje kako izračunati vrijednost marke. Autor živi i radi u Italiji na jednoj od najpoznatijih evropskih poslovnih škola SDA Bocconi, u Milanu, na odsijeku diplomskih i MBA studija.

Knjiga predstavlja efikasnu mikro analizu autora na način da pojmu Marke dodijeli kako kvantitativnu tako i kvalitativnu vrednost. Analizirajući vrijednost marke u jednoj finansijskoj insistuciji autor se koristi finansijskim modelim vrednovanja kako bi dokazala analitičku i računovodstvenu vrijednost marke.

Ova knjiga bi trebala da ima širok spektar publike, kako akademske tako i običnih čitaoca, jer daje detaljnu ciljanu teoretsku sliku marketinško finansijske vrijednosti marke, potkrijepljenu empirijskim istraživanjima autora.

Iz kratkog sadržaja:

1. Trgovinski znak, marka i vrijednost marke
2. Vrednovanje poduzeća
3. Trgovinski znak u pravu i računovodstvu
4. Financijsko vrednovanje marke
5. Modeli financijskog vrednovanja trgovinskog znaka
6. Metodologija za financijsko vrednovanje trgovinskog znaka koja povezuje zajedničke aspekte metoda

  • Originalni naziv: La valutazione del marchio...
  • Prevodilac: prof. Gorana Rajčić
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2007
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Od tržišne vrijednosti marke bazirane na potrošaču do finansijskog vrednovanja! Dolly Predovic odgovara na pitanje kako izračunati vrijednost marke. Autor živi i radi u Italiji na jednoj od najpoznatijih evropskih poslovnih škola SDA Bocconi, u Milanu, na odsijeku diplomskih i MBA studija. Knjiga predstavlja efikasnu mikro analizu autora na način da pojmu Marke dodijeli kako kvantitativnu tako i kvalitativnu vrednost. Analizirajući vrijednost marke u jednoj finansijskoj insistuciji autor se koristi finansijskim modelim vrednovanja kako bi dokazala analitičku i računovodstvenu vrijednost marke. Ova knjiga bi trebala da ima širok spektar publike, kako akademske tako i običnih čitaoca, jer daje detaljnu ciljanu teoretsku sliku marketinško finansijske vrijednosti marke, potkrijepljenu empirijskim istraživanjima autora. Iz kratkog sadržaja: 1. Trgovinski znak, marka i vrijednost marke 2. Vrednovanje poduzeća 3. Trgovinski znak u pravu i računovodstvu 4. Financijsko vrednovanje marke 5. Modeli financijskog vrednovanja trgovinskog znaka 6. Metodologija za financijsko vrednovanje trgovinskog znaka koja povezuje zajedničke aspekte metoda

Dodatne informacije

Izdavač Mate naklada
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter