Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.128

Facebook slicica

Katalog

Upravljanje poslovnim procesima

Upravljanje poslovnim procesima

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Goran Marić


ISBN:

978-953-0-30344-7

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

B1003

Broj strana:

348

Težina:

935 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

49,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga upućuje na važnost i složenost poslovnoga, odnosno industrijskog tržišta i nužnost marketinškoga pristupa upravljanju poslovnim procesima, ali istodobno i na kompleksnost poslovnoga tržišta i važnost pregovaračkih znanja i vještina kao preduvjeta svih poslovnih aktivnosti.

Autor znalački razrađuje problematiku ponašanja kupaca na tržištu poslovne potrošnje te analizira sve čimbenike koji utječu na razvijanje odgovarajuće strategije marketinga na tržištu poslovne potrošnje.
Knjiga je namijenjena studentima dodiplomskih i poslijediplomskih studija iz područja menadžmenta i poslovnog marketinga, da bi se na jednome mjestu sjedinila sustavno razrađena građa iz nekih specifičnih područja marketinga na tržištu poslovne potrošnje (kao što su teorijska podloga poslovnog marketinga i tržišta poslovne potrošnje, istraživanje tržišta u poslovnome marketingu, razvoj i primjena marketinške strategije, ponašanje kupaca, teorijska razmatranja poslovnih odnosa na tržištu poslovne potrošnje te, kao poseban doprinos, razmišljanja nekih iskusnih hrvatskih gospodarstvenika i gospodarskih znanstvenika i stručnjaka vezanih uz poslovne odnose) kao jednu od presudnih determinanti ostvarivanja uspješnog upravljanja poslovni procesima, ali i uspješnom ostvarenju marketinških i ukupnih poslovnih rezultata.

Iz sadržaja:
- Poslovni marketing i tržište poslovne potrošnje
- Istraživanje tržišta u poslovnome marketingu na tržištu poslovne potrošnje
- Razvoj i primjena marketinških strategija na tržištu poslovne potrošnje
- Ponašanje kupaca na tržištu poslovne potrošnje
- Poslovni odnosi na tržištu poslovne potrošnje
- Aktualni poslovni odnosi u Hrvatskoj.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2006
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 178x245
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga upućuje na važnost i složenost poslovnoga, odnosno industrijskog tržišta i nužnost marketinškoga pristupa upravljanju poslovnim procesima, ali istodobno i na kompleksnost poslovnoga tržišta i važnost pregovaračkih znanja i vještina kao preduvjeta svih poslovnih aktivnosti. Autor znalački razrađuje problematiku ponašanja kupaca na tržištu poslovne potrošnje te analizira sve čimbenike koji utječu na razvijanje odgovarajuće strategije marketinga na tržištu poslovne potrošnje. Knjiga je namijenjena studentima dodiplomskih i poslijediplomskih studija iz područja menadžmenta i poslovnog marketinga, da bi se na jednome mjestu sjedinila sustavno razrađena građa iz nekih specifičnih područja marketinga na tržištu poslovne potrošnje (kao što su teorijska podloga poslovnog marketinga i tržišta poslovne potrošnje, istraživanje tržišta u poslovnome marketingu, razvoj i primjena marketinške strategije, ponašanje kupaca, teorijska razmatranja poslovnih odnosa na tržištu poslovne potrošnje te, kao poseban doprinos, razmišljanja nekih iskusnih hrvatskih gospodarstvenika i gospodarskih znanstvenika i stručnjaka vezanih uz poslovne odnose) kao jednu od presudnih determinanti ostvarivanja uspješnog upravljanja poslovni procesima, ali i uspješnom ostvarenju marketinških i ukupnih poslovnih rezultata. Iz sadržaja: - Poslovni marketing i tržište poslovne potrošnje - Istraživanje tržišta u poslovnome marketingu na tržištu poslovne potrošnje - Razvoj i primjena marketinških strategija na tržištu poslovne potrošnje - Ponašanje kupaca na tržištu poslovne potrošnje - Poslovni odnosi na tržištu poslovne potrošnje - Aktualni poslovni odnosi u Hrvatskoj.

Dodatne informacije

Izdavač Školska knjiga
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter