Detalji
NAJBOLJA SVJETSKA KNJIGA IZ PODRUČJA MARKETINGA!
Uspjeh na tržištu pripada onim tvrkama i pojedincima koji su najbolje prilagođeni trenutačnim imperativima okružja – onima koji pružaju informacije, vode ka napretku i najboljima u klasi. Pojedinci, tvrtke, gradovi, pa čak i cijele države moraju otkriti robu i usluge koji su drugi voljni platiti. Marketing ne počinje s proizvodom ili ponudom, nego s potragom za mogućnostima na tržištu. Tržište stalno izbacuje nove koncepte poslovanja, a tvrtke i pojedinci moraju na njih odgovoriti. Nižu se stvarni slučajevi u kompanijama da bi se primjerima objasnila načela marketinga. Primjenjuje se marketinško razmišljanje o proizvodima i uslugama, tržištima potrošača i industrijskim tržištima, profitnim i neprofitnim organizacijama, domaćim i stranim kompanijama, malim i velikim tvrtkama, poslovima proizvodnih organizacija i posrednika kao i industrijama s niskom i visokom tehnologijom. Donosi postojeća saznanja najnovijih istraživanja upravljanja marketingom. Ako želite uspješno poslovati morate slijediti nove koncepte poslovanja. Pronađite odgovore na ova i mnoga druga pitanja u svjetski poznatom i priznatom Kotlerovom udžbeniku za uspješno poslovanje i upravljanje marketingom.