Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

25.418

Facebook slicica

Katalog

Teorija rasta i upravljanje rastom poduzeća

Teorija rasta i upravljanje rastom poduzeća

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-0-30310-2

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

do 14 dana

Šifra:

N1166

Broj strana:

203

Težina:

327 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

25,70 KM
do 14 dana

Kategorije:

Sadržaj:

U knjizi je obrađena veoma aktualna tema u sadašnjoj fazi razvoja gospodarstva. Počev od vlastitog viđenja biti, sadržaja i funkcije mikroekonomske teorije rasta te upravljanja razvojem gospodarskih entiteta, preko meritornog razmatranja uvjeta i ciljeva rasta, autor pokazuje, raščlanjuje i upućuje u cjelokupni složeni rad na putovima rasta i razvoja poduzeća, izlažući kako dolazi do ispravnih investicijskih odluka, što je sve potrebno da se sa dovoljno znanstvene utemeljenosti i stručnoga znanja vodi poduzeće uz potpunije iskorištenje proizvodnih faktora, na koji način valja ugraditi tehnički napredak u djelovanje i uspješnost poduzeća.
Knjiga je namijenjena studentima ekonomije ali i gospodarstvenicima.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 1996
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

U knjizi je obrađena veoma aktualna tema u sadašnjoj fazi razvoja gospodarstva. Počev od vlastitog viđenja biti, sadržaja i funkcije mikroekonomske teorije rasta te upravljanja razvojem gospodarskih entiteta, preko meritornog razmatranja uvjeta i ciljeva rasta, autor pokazuje, raščlanjuje i upućuje u cjelokupni složeni rad na putovima rasta i razvoja poduzeća, izlažući kako dolazi do ispravnih investicijskih odluka, što je sve potrebno da se sa dovoljno znanstvene utemeljenosti i stručnoga znanja vodi poduzeće uz potpunije iskorištenje proizvodnih faktora, na koji način valja ugraditi tehnički napredak u djelovanje i uspješnost poduzeća. Knjiga je namijenjena studentima ekonomije ali i gospodarstvenicima.

Dodatne informacije

Izdavač Školska knjiga Zagreb
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter