Detalji
POSTIZANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA!
Knjiga objašnjava kako uspješno i kvalitetno voditi poslovne aktivnosti u poduzeću. Naglašavaju se i opisuju formule, metode i načini analize koje treba primjeniti. Detaljno se istražuje strateški menadžment, samoupravljački timovi, kultura brige o kvaliteti, karte s područjima kontrole, preraspodjela funkcija kvalitete, niveliranje konkurentskih proizvoda i mnogo drugih tema. Kako bi još više osposobila čitatelja da shvati značenje i važnost konačnog rezultata - proizvoda - knjiga uključuje primjere iz različitih kompanija diljem svijeta. Kvaliteta pruža maksimalno zadovoljstvo kupaca i organizacije koja aktivno pruža zadovoljstvo. Zadovoljavanje potrebe društva i kupaca za kvalitetom zahtijeva aktivnu ulogu svih glavnih aktivnosti jedne organizacije te mnoga stručna znanja i stručna pomagala. Ne zahtijeva samo poznavanje statistike već i značajne aktivnosti unutar organizacije: razvijanje i poboljšanje proizvoda, istraživanje tržišta, izradu i planiranje proizvodnih operacija, nadziranje i testiranje, te povratnu informaciju o učinku marketinga i usluga kupcima. Primjena različitih koncepata i načina kontrole kvalitete u jednoj organizaciji rezultirat će povećanjem prihoda od prodaje i smanjivanjem troškova. Uspjeh svakog poduzeća nalazi se u zadovoljstvu potrošača i kvaliteti proizvoda.