Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.042

Facebook slicica

Katalog

Marketinško upravljanje

Marketinško upravljanje

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Fedor Rocco


ISBN:

978-953-0-30317-1

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

do 14 dana

Šifra:

N1169

Broj strana:

324

Težina:

427 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

36,70 KM
do 14 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga obrađuje aktualne teme i primjere koji odgovaraju sadašnjosti. Podijeljena je na šest poglavlja, a iza svakoga autor iznosi određen broj primjera iz prakse, koji prate teorijsku razradu.

U prvom se dijelu uz uvodni dio osim pojmovnoga daje definicija uloge marketinga u društvu, drugi dio - istraživanje i analiziranje - govori o mikrookruženju i makrookružju, tržištu, njegovu segmentiranju i istraživanju, treći dio govori o strategiji, planiranju i programiranju marketinga, četvrti o upravljanju marketinškim funkcijama, peti o organiziranju marketinga, a šesti se osvrće na primjenu marketinga u posebnim područjima.
Udžbenik se koristi dometima svjetske teorije, a odražava stanje, potrebe i mogućnosti našega nacionalnoga gospodarstva.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2000
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga obrađuje aktualne teme i primjere koji odgovaraju sadašnjosti. Podijeljena je na šest poglavlja, a iza svakoga autor iznosi određen broj primjera iz prakse, koji prate teorijsku razradu. U prvom se dijelu uz uvodni dio osim pojmovnoga daje definicija uloge marketinga u društvu, drugi dio - istraživanje i analiziranje - govori o mikrookruženju i makrookružju, tržištu, njegovu segmentiranju i istraživanju, treći dio govori o strategiji, planiranju i programiranju marketinga, četvrti o upravljanju marketinškim funkcijama, peti o organiziranju marketinga, a šesti se osvrće na primjenu marketinga u posebnim područjima. Udžbenik se koristi dometima svjetske teorije, a odražava stanje, potrebe i mogućnosti našega nacionalnoga gospodarstva.

Dodatne informacije

Izdavač Školska knjiga
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter