Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-246-095-7

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

K9952

Broj strana:

940

Težina:

2300 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

125,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga koja jasno objašnjava marketinške koncepcije te pokazuje kako se one primjenjuju na situacije u stvarnom životu.

Udžbenik ima međunarodni fokus, što je osobito važno u doba sve veće globalizacije. Po­slovna su tržišta postala međunarodna – domaće tvrtke šire se u inozemstvo, a strane tvrtke žele ući na američko tržište – stoga je neophodno da današnji čitatelji budu izloženi poslov­nim i kulturnim primjerima iz drugih dijelova svijeta. Umjesto jednog poglavlja posvećenog međunarodnom marketingu, autori su uključili takve primjere u sve dijelove knjige.

Ovu smo knjigu pisali misleći na Vas – ona objašnjava svrhu i zadaću uloge svake osobe u marketingu. Budući da su zaposlenici koji kontaktiraju s klijentima dio našeg proizvoda marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma, marketing je svačiji posao. Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu daje inovativan i praktičan uvod u marketing. Opširno korištenje primjera i ilustracija te sam stil čine knjigu jasnim i jednostavnim štivom.
Kotler, Bowen, Makens

Kratki sadržaj:

I. DIO RAZUMIJEVANJE MARKETINŠKOG PROCESA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU
1. Uvod: Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu
2. Odlike usluga u marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma
3. Uloga marketinga u strateškom planiranju

II. DIO RAZVOJ MARKETINŠKIH PRILIKA I STRATEGIJA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU
4. Marketinško okruženje
5. Marketinški informacijski sustavi i marketinško istraživanje
6. Tržišta krajnje potrošnje i ponašanje potrošača pri kupnji
7. Ponašanje organizacijskog kupca na grupnim tržištima
8. Segmentacija tržišta, odabir ciljnog tržišta i pozicioniranje na tržištu

III. DIO RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU
9. Izrada i upravljanje proizvodima
10. Unutarnji marketing
11. Izgradnja odanosti klijenata putem kvalitete
12. Određivanje cijena proizvoda: razmatranja, pristupi i strategija određivanja cijena
13. Distribucijski kanali
14. Promoviranje proizvoda: komunikacija i politika promidžbe i oglašavanja
15. Promoviranje proizvoda: odnosi s javnošću i unapređenje prodaje
16. Profesionalna prodaja

IV. DIO UPRAVLJANJE MARKETINGOM U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU
17. Elektronički marketing: internetski marketing, marketing temeljen na bazi podataka i izravni marketing
18. Destinacijski marketing
19. Marketinški plan za sljedeću godinu

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2011
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga koja jasno objašnjava marketinške koncepcije te pokazuje kako se one primjenjuju na situacije u stvarnom životu. Udžbenik ima međunarodni fokus, što je osobito važno u doba sve veće globalizacije. Po­slovna su tržišta postala međunarodna – domaće tvrtke šire se u inozemstvo, a strane tvrtke žele ući na američko tržište – stoga je neophodno da današnji čitatelji budu izloženi poslov­nim i kulturnim primjerima iz drugih dijelova svijeta. Umjesto jednog poglavlja posvećenog međunarodnom marketingu, autori su uključili takve primjere u sve dijelove knjige. Ovu smo knjigu pisali misleći na Vas – ona objašnjava svrhu i zadaću uloge svake osobe u marketingu. Budući da su zaposlenici koji kontaktiraju s klijentima dio našeg proizvoda marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma, marketing je svačiji posao. Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu daje inovativan i praktičan uvod u marketing. Opširno korištenje primjera i ilustracija te sam stil čine knjigu jasnim i jednostavnim štivom. Kotler, Bowen, Makens Kratki sadržaj: I. DIO RAZUMIJEVANJE MARKETINŠKOG PROCESA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU 1. Uvod: Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu 2. Odlike usluga u marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma 3. Uloga marketinga u strateškom planiranju II. DIO RAZVOJ MARKETINŠKIH PRILIKA I STRATEGIJA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU 4. Marketinško okruženje 5. Marketinški informacijski sustavi i marketinško istraživanje 6. Tržišta krajnje potrošnje i ponašanje potrošača pri kupnji 7. Ponašanje organizacijskog kupca na grupnim tržištima 8. Segmentacija tržišta, odabir ciljnog tržišta i pozicioniranje na tržištu III. DIO RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU 9. Izrada i upravljanje proizvodima 10. Unutarnji marketing 11. Izgradnja odanosti klijenata putem kvalitete 12. Određivanje cijena proizvoda: razmatranja, pristupi i strategija određivanja cijena 13. Distribucijski kanali 14. Promoviranje proizvoda: komunikacija i politika promidžbe i oglašavanja 15. Promoviranje proizvoda: odnosi s javnošću i unapređenje prodaje 16. Profesionalna prodaja IV. DIO UPRAVLJANJE MARKETINGOM U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU 17. Elektronički marketing: internetski marketing, marketing temeljen na bazi podataka i izravni marketing 18. Destinacijski marketing 19. Marketinški plan za sljedeću godinu

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter