Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

25.587

Facebook slicica

Katalog

Formule uspjeha za novo desetljeće

Formule uspjeha za novo desetljeće

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: A. Vizjak


ISBN:

978-953-246-128-2

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

D4129

Broj strana:

260

Težina:

665 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

65,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

FORMULE USPJEHA NA TEMELJU ANALIZE 600 PODUZEĆA KOJA SU POBIJEDILA KRIZU


Pravila igre u svjetskom gospodarstvu su se promijenila. Organski rast nije više dovoljan za uspješno jačanje u procesu koncentracije. Svjetska gospodarska kriza je pritisak još zaoštrila i u većini gospodarskih grana pokrenula val aktivnosti preuzimanja.

Autor knjige, A. Vizjak u knjizi iznosi statističku analizu financijskih podataka 8000 poduzeća iz najrazličitijih gospodarskih grana i država svijeta u posljednjih deset godina. Među njima je proveo istraživanje i odabrao uzorak 600 poduzeća koja uspješno pobjeđuju sadašnju gospodarsku krizu te ih imenovao pobjednicima desetljeća. Statističke analize prilikom istraživanja potkrijepio je konkretnim poslovnim primjerima iz sedam gospodarskih grana kroz sedam segmenata:

1. telekomunikacijsku gospodarsku granu s primjerom Deutsche Telekoma
2. industriju motornih vozila s primjerom AutoZubaka
3. proizvođače hrane i pića s primjerom Farm Ihan
4. naftnu i plinsku industriju s primjerima PKN-Orlena i Petrola
5. trgovinu s primjerom METRO Groupa i Mercatora
6. industriju robe široke potrošnje s primjerima Gorenja i Elana
7. medijsku gospodarsku granu s primjerom Bertelsmanna


Četiri vrste pobjednika su: Lokalni specijalist, Regionalni heroj, Međunarodni pobjednik, Globalist gospodarske grane
Gubitnici budućnosti će biti sva ostala poduzeća, koja u koncentraciji svoje gospodarske grane neće oblikovati jasan profil kojeg od četiri profila pobjednika.

Kratki sadržaj:

Četiri formule uspjeha
Pokretač koncentracije: globalist gospodarske grane
Malen ali odličan: lokalni specijalist
Jedinstvene tržišne sposobnosti: regionalni heroj
Trajni rast u proizvodnoj niši: međunarodni pobjednik
Formule uspjeha poduzeća u Hrvatskoj
Zaključak

  • Izdanje: 2
  • Godina: 2012
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 150x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

FORMULE USPJEHA NA TEMELJU ANALIZE 600 PODUZEĆA KOJA SU POBIJEDILA KRIZU Pravila igre u svjetskom gospodarstvu su se promijenila. Organski rast nije više dovoljan za uspješno jačanje u procesu koncentracije. Svjetska gospodarska kriza je pritisak još zaoštrila i u većini gospodarskih grana pokrenula val aktivnosti preuzimanja. Autor knjige, A. Vizjak u knjizi iznosi statističku analizu financijskih podataka 8000 poduzeća iz najrazličitijih gospodarskih grana i država svijeta u posljednjih deset godina. Među njima je proveo istraživanje i odabrao uzorak 600 poduzeća koja uspješno pobjeđuju sadašnju gospodarsku krizu te ih imenovao pobjednicima desetljeća. Statističke analize prilikom istraživanja potkrijepio je konkretnim poslovnim primjerima iz sedam gospodarskih grana kroz sedam segmenata: 1. telekomunikacijsku gospodarsku granu s primjerom Deutsche Telekoma 2. industriju motornih vozila s primjerom AutoZubaka 3. proizvođače hrane i pića s primjerom Farm Ihan 4. naftnu i plinsku industriju s primjerima PKN-Orlena i Petrola 5. trgovinu s primjerom METRO Groupa i Mercatora 6. industriju robe široke potrošnje s primjerima Gorenja i Elana 7. medijsku gospodarsku granu s primjerom Bertelsmanna Četiri vrste pobjednika su: Lokalni specijalist, Regionalni heroj, Međunarodni pobjednik, Globalist gospodarske grane Gubitnici budućnosti će biti sva ostala poduzeća, koja u koncentraciji svoje gospodarske grane neće oblikovati jasan profil kojeg od četiri profila pobjednika. Kratki sadržaj: Četiri formule uspjeha Pokretač koncentracije: globalist gospodarske grane Malen ali odličan: lokalni specijalist Jedinstvene tržišne sposobnosti: regionalni heroj Trajni rast u proizvodnoj niši: međunarodni pobjednik Formule uspjeha poduzeća u Hrvatskoj Zaključak

Dodatne informacije

Izdavač Mate naklada
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter