Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

31.951

Facebook slicica

Katalog

Strateški menadžment - u potrazi za konkurentskom prednošću

Strateški menadžment - u potrazi za konkurentskom prednošću

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Grupa autora


ISBN:

978-953-246-044-5

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

K3192

Broj strana:

1180

Težina:

2650 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

129,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Novo izdanje Strateškog menadžmenta vrhunski je i moderan udžbenik sastavljen od dva dijela. Prvi, teoretski dio donosi koncepcije i tehnike izrade i provedbe strategije menadžmenta, dok drugi, praktičan dio na više od 600 stranica donosi detaljnu prezentaciju 32 poslovna slučaja koji predstavljaju stvarne primjere i nadopunu teorijskog dijela knjige. Ovo je neizostavan udžbenik za sve kolegije menadžmenta.

Prvi dio Koncepti i tehnike izrade i provedbe strategije:

1. Što je strategija i zašto je ona važna
2. Menadžerski proces izrade i provedbe strategije
3. Analiza vanjskog okruženja preduzeća
4. Vrednovanje sredstava i konkurentske pozicije preduzeća
5. Pet generičkih konkurentskih strategija: Kojom se koristiti?
6. Izvan konkurentske strategije: Ostale važne strateške odluke
7. Nadmetanje na inozemnim tržištima
8. Prilagođavanje strategije specifičnoj situaciji u industriji i preduzeću
9. Diverzifikacija: Strategije upravljanja skupinom djelatnosti
10. Strategija, etika i društvena odgovornost
11. Stvaranje snažnih resursa i organizacijskih sposobnosti
12. Upravljanje unutarnjim operacijama: Akcije koje potiču bolju provedbu strategije
13. Organizacijska kultura i vodstvo - ključevi za učinkovitu stratešku provedbu.

  • Originalni naziv: Crafting and executing...
  • Prevodilac: Dunja Žarković, Ivana Ostojčić, Paola Saganić
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2008
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 210x260
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Novo izdanje Strateškog menadžmenta vrhunski je i moderan udžbenik sastavljen od dva dijela. Prvi, teoretski dio donosi koncepcije i tehnike izrade i provedbe strategije menadžmenta, dok drugi, praktičan dio na više od 600 stranica donosi detaljnu prezentaciju 32 poslovna slučaja koji predstavljaju stvarne primjere i nadopunu teorijskog dijela knjige. Ovo je neizostavan udžbenik za sve kolegije menadžmenta. Prvi dio Koncepti i tehnike izrade i provedbe strategije: 1. Što je strategija i zašto je ona važna 2. Menadžerski proces izrade i provedbe strategije 3. Analiza vanjskog okruženja preduzeća 4. Vrednovanje sredstava i konkurentske pozicije preduzeća 5. Pet generičkih konkurentskih strategija: Kojom se koristiti? 6. Izvan konkurentske strategije: Ostale važne strateške odluke 7. Nadmetanje na inozemnim tržištima 8. Prilagođavanje strategije specifičnoj situaciji u industriji i preduzeću 9. Diverzifikacija: Strategije upravljanja skupinom djelatnosti 10. Strategija, etika i društvena odgovornost 11. Stvaranje snažnih resursa i organizacijskih sposobnosti 12. Upravljanje unutarnjim operacijama: Akcije koje potiču bolju provedbu strategije 13. Organizacijska kultura i vodstvo - ključevi za učinkovitu stratešku provedbu.

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter