Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Šta nas pokreće

Šta nas pokreće

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-521-0766-7

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K8073

Broj strana:

255

Težina:

270 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

13,50 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Neočekivana istina o ljudskoj motivaciji.

Šta motiviše ljude da bolje rade? Jesu li to povišice, bonusi ili drugi vid nagrada? Ili kazne ako se ne ispuni zacrtano? Da li ovaj metod štapa i šargarepe može da opstane i u dvadeset prvom vijeku?

U knjizi Šta nas pokreće Danijel Pink vrlo ubjedljivo osporava takav pristup menadžmentu, iznosi dokaze o njegovoj pogubnosti, utemeljene na naučnim saznanjima, i nudi radikalno drugačiji pristup, saobražen ljudskoj prirodi i potrebama današnje ekonomije. Postoji dubok jaz između onoga što nauka zna, a preduzeća rade. Ljudi će najbolje rezultate postići onda kad su motivisani iznutra, a ne spolja, a to najbolje potvrđuju primjeri kompanija koje su smjelo uvele nove modele motivacije - i udvostručile profit.

  • Originalni naziv: Drive - The surprising...
  • Prevodilac: Dijana Radinović
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2009
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 130x200
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Neočekivana istina o ljudskoj motivaciji. Šta motiviše ljude da bolje rade? Jesu li to povišice, bonusi ili drugi vid nagrada? Ili kazne ako se ne ispuni zacrtano? Da li ovaj metod štapa i šargarepe može da opstane i u dvadeset prvom vijeku? U knjizi Šta nas pokreće Danijel Pink vrlo ubjedljivo osporava takav pristup menadžmentu, iznosi dokaze o njegovoj pogubnosti, utemeljene na naučnim saznanjima, i nudi radikalno drugačiji pristup, saobražen ljudskoj prirodi i potrebama današnje ekonomije. Postoji dubok jaz između onoga što nauka zna, a preduzeća rade. Ljudi će najbolje rezultate postići onda kad su motivisani iznutra, a ne spolja, a to najbolje potvrđuju primjeri kompanija koje su smjelo uvele nove modele motivacije - i udvostručile profit.

Dodatne informacije

Izdavač Laguna
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter