Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

26.122

Facebook slicica

Katalog

Soldiers: Heroes Of World War II

Soldiers: Heroes Of World War II

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: 1C Company


ISBN:

5037999007357

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

M1022

Broj strana:

0

Težina:

124 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

12,60 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Soldiers: Heroes of WWII je hibrid squad-based real-time strategije i akcione igre iz poluptičje perspektive. Mešavina kulturnih uticaja Commandosa i Commandoa (sa Commoderea 64), Cannon Foddera (sa Amige 500) i Hidden & Dangerousa vidljiva je od samog početka, uobličena u originalnu formu koja u većini slučajeva funkcioniše onako kako bi trebalo. Četiri kratke single-player kampanje (svaka ima po pet misija) pokušavaju da obrade isto toliko realnih i izmišljenih bitaka/situacija iz Drugog svetskog rata, fokusirajući se na sukobe manjih razmera, specijalne operacije i (u slučaju Nemaca) najveći pojedinačni podvig jedne tenkovske posade u istoriji ratovanja. S Rusima startujete u drugoj bici za Harkov i pokušaju kontraofanzive na grupu armija Jug. Engleska kampanja je projektovana kao komandoska operacija sa ciljem prevencije lansiranja (izmišljenog) interkontinentalnog projektila V-3. Američka pustolovina počinje neuspelim padobranskim desantom u operaciji Market Garden. Nemačka je u celosti zasnovana na bici za francusko selo Villers-Bocage (nekoliko dana posle dana D), kada je jedan jedini Tiger tenk uništio dobar deo britanske Sedme oklopne divizije! Ovaj poduhvat SS Obersturmführera Michaela Wittmana odavno je postao legenda kojoj se klanjaju svi ljubitelji lepog ratovanja (ista misija je obrađena i u Combat Mission: Beyond Overlord, mada ne u ovako atraktivnoj formi).

Osnovni sloj Soldiersa je real-time strategija ograničenog obima. U svakoj misiji imate nekoliko pešadinaca i tenk ili oklopno vozilo, uz pomoć kojih morate da smaknete bar deset puta više neprijatelja i ostvarite jedan ili više ciljeva. Svojim snagama možete komandovati u klasičnom point&click maniru i usmeravati ih na način na koji ste navikli uz, recimo, Command & Conquer, ili možete preuzeti direktnu kontrolu nad pojedincem ili jednim vozilom. Držeći taster Ctrl, kontrolisaćete jedinicu u klasičnom arkadnom maniru, a kursorskim tasterima određivati smer i brzinu kretanja uz nišanjenje mišem, što je neuporedivo efikasnije od oslanjanja na AI (pogotovo u slučaju tenkova). Ovo je naprosto esencijalno kod jurišanja na jake odbrambene pozicije protivnika, pri čemu vam jedan protivtenkovski top može desetkovati snage koje ne usmeravate sami.

Igra ima inventar koji se može modifikovati, prazniti i popunjavati. Svaki vojnik, recimo, može obrstiti leš poginulog protivnika i uzeti njegovo oružje, municiju ili bombe. Ako vam u tenku nestane granata ili benzina, možete opleviti protivnički (koji ste delimično uništili) i uzeti mu municiju ako ima isti kalibar topa (kalibar mitraljeske municije je isti). Oštećena protivnička vozila iz kojih je posada iskočila možete popraviti i koristiti za svoje potrebe, pod uslovom da imate dovoljan broj vojnika za popunjavanje posade (manje od četiri u slučaju tenka podrazumeva manju borbenu efikasnost, duže punjenje topa i sporije nišanjenje) i alat za popravku.

Osnovni elementi atmosfere su grafika, animacija i specijalni efekti koji zaista nemaju premca. Borbene zone su urađene kompletno trodimenzionalno i neverovatno su detaljne, sa mogućnošću rotacije na sve načine. 3D jedinice su animirane do najsitnijih detalja: svaki zamisliv pokret koji ste videli u nekom ratnom filmu ovde se izvodi u skladu sa situacijom ili vašom naredbom. Zauzimanje zaklona iza ograde, žbuna, u kući, pretrčavanje, bacanje bombi, roštiljanje iz mitraljeza, penjanje na tenk, preplivavanje vode, puzanje na stomaku i ostali pokreti sastavljeni su od stotina frejmova animacije, sa pokretima pojedinačnih delova tela čija je sinhronizacija urađena fenomenalno. Zabacivanje puške na rame, priprema stacionarnog topa za vatru, punjenje granatom i manipulacija zatvaračem, otvaranje vatre iz kuće pri čemu pešadinac vrhom cevi razbija prozor - detalji su koji će vam izbiti vazduh iz pleksusa.

Najbolje su urađeni efekti vezani za destrukciju. Na primer, dobar pogodak u protivnički tenk može izazvati eksploziju municije, vozilo će se bukvalno raspasti na desetine delova, pri čemu kupola odleće na jednu stranu, a komadi posade lete na drugu (eksplozije nisu skriptovane i svaka izgleda drugačije, što je samo po sebi poduhvat za Oskara). Delimičan pogodak u vozilo učiniće da zapaljena posada vrišteći iskoči iz njega, bezglavo trči i umre posle nekoliko koraka. (Tenkovima možete odvaliti i gusenicu, nakon čega će posada nastaviti da se bori dok ima municije ili dok ne onesposobite top).

Elemente eksterijera takođe možete sravniti sa zemljom: kuće i zidove možete delimično ili potpuno srušiti tenkom, topom ili ručnim bacačem, cisterne i kanistre s gorivom možete zapaliti ručno (šibicama ili dinamitom) ili daljinski (granatom ili bombom) i inicirati lančani talas destrukcije s komadima vozila, cigala, guma, cevi i leševa koji gore, sudaraju se i lete na sve strane, prenoseći gorući talas na sve zapaljive stvari u okolini.

U većini slučajeva, vaš mali tim će biti stavljen u zaista nepodnošljivu situaciju, desetostruko ili dvadesetostruko nadjačan, i kad je reč o ljudstvu i kad je u pitanju oklop. Kao i u slučaju Commandosa, moraćete da pažljivo, mic po mic, osvajati teritoriju, da smičete jednog po jednog protivnika (ili grupu po grupu), lečite rane i popravljate vozila, posle čega možete produžiti s krčenjem puta kroz misije.

Igra zahtijeva računar sa 256MB memorije, grafičku karticu sa barem 32MB RAMa, te Windows 98, XP ili Vistu.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2004
  • Jezik: Engleski jezik
  • Vrsta uveza: CD kutija
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 135x190
  • Zemlja porijekla: Velika Britanija
  • Stanje: Nova

Detalji

Soldiers: Heroes of WWII je hibrid squad-based real-time strategije i akcione igre iz poluptičje perspektive. Mešavina kulturnih uticaja Commandosa i Commandoa (sa Commoderea 64), Cannon Foddera (sa Amige 500) i Hidden & Dangerousa vidljiva je od samog početka, uobličena u originalnu formu koja u većini slučajeva funkcioniše onako kako bi trebalo. Četiri kratke single-player kampanje (svaka ima po pet misija) pokušavaju da obrade isto toliko realnih i izmišljenih bitaka/situacija iz Drugog svetskog rata, fokusirajući se na sukobe manjih razmera, specijalne operacije i (u slučaju Nemaca) najveći pojedinačni podvig jedne tenkovske posade u istoriji ratovanja. S Rusima startujete u drugoj bici za Harkov i pokušaju kontraofanzive na grupu armija Jug. Engleska kampanja je projektovana kao komandoska operacija sa ciljem prevencije lansiranja (izmišljenog) interkontinentalnog projektila V-3. Američka pustolovina počinje neuspelim padobranskim desantom u operaciji Market Garden. Nemačka je u celosti zasnovana na bici za francusko selo Villers-Bocage (nekoliko dana posle dana D), kada je jedan jedini Tiger tenk uništio dobar deo britanske Sedme oklopne divizije! Ovaj poduhvat SS Obersturmführera Michaela Wittmana odavno je postao legenda kojoj se klanjaju svi ljubitelji lepog ratovanja (ista misija je obrađena i u Combat Mission: Beyond Overlord, mada ne u ovako atraktivnoj formi). Osnovni sloj Soldiersa je real-time strategija ograničenog obima. U svakoj misiji imate nekoliko pešadinaca i tenk ili oklopno vozilo, uz pomoć kojih morate da smaknete bar deset puta više neprijatelja i ostvarite jedan ili više ciljeva. Svojim snagama možete komandovati u klasičnom point&click maniru i usmeravati ih na način na koji ste navikli uz, recimo, Command & Conquer, ili možete preuzeti direktnu kontrolu nad pojedincem ili jednim vozilom. Držeći taster Ctrl, kontrolisaćete jedinicu u klasičnom arkadnom maniru, a kursorskim tasterima određivati smer i brzinu kretanja uz nišanjenje mišem, što je neuporedivo efikasnije od oslanjanja na AI (pogotovo u slučaju tenkova). Ovo je naprosto esencijalno kod jurišanja na jake odbrambene pozicije protivnika, pri čemu vam jedan protivtenkovski top može desetkovati snage koje ne usmeravate sami. Igra ima inventar koji se može modifikovati, prazniti i popunjavati. Svaki vojnik, recimo, može obrstiti leš poginulog protivnika i uzeti njegovo oružje, municiju ili bombe. Ako vam u tenku nestane granata ili benzina, možete opleviti protivnički (koji ste delimično uništili) i uzeti mu municiju ako ima isti kalibar topa (kalibar mitraljeske municije je isti). Oštećena protivnička vozila iz kojih je posada iskočila možete popraviti i koristiti za svoje potrebe, pod uslovom da imate dovoljan broj vojnika za popunjavanje posade (manje od četiri u slučaju tenka podrazumeva manju borbenu efikasnost, duže punjenje topa i sporije nišanjenje) i alat za popravku. Osnovni elementi atmosfere su grafika, animacija i specijalni efekti koji zaista nemaju premca. Borbene zone su urađene kompletno trodimenzionalno i neverovatno su detaljne, sa mogućnošću rotacije na sve načine. 3D jedinice su animirane do najsitnijih detalja: svaki zamisliv pokret koji ste videli u nekom ratnom filmu ovde se izvodi u skladu sa situacijom ili vašom naredbom. Zauzimanje zaklona iza ograde, žbuna, u kući, pretrčavanje, bacanje bombi, roštiljanje iz mitraljeza, penjanje na tenk, preplivavanje vode, puzanje na stomaku i ostali pokreti sastavljeni su od stotina frejmova animacije, sa pokretima pojedinačnih delova tela čija je sinhronizacija urađena fenomenalno. Zabacivanje puške na rame, priprema stacionarnog topa za vatru, punjenje granatom i manipulacija zatvaračem, otvaranje vatre iz kuće pri čemu pešadinac vrhom cevi razbija prozor - detalji su koji će vam izbiti vazduh iz pleksusa. Najbolje su urađeni efekti vezani za destrukciju. Na primer, dobar pogodak u protivnički tenk može izazvati eksploziju municije, vozilo će se bukvalno raspasti na desetine delova, pri čemu kupola odleće na jednu stranu, a komadi posade lete na drugu (eksplozije nisu skriptovane i svaka izgleda drugačije, što je samo po sebi poduhvat za Oskara). Delimičan pogodak u vozilo učiniće da zapaljena posada vrišteći iskoči iz njega, bezglavo trči i umre posle nekoliko koraka. (Tenkovima možete odvaliti i gusenicu, nakon čega će posada nastaviti da se bori dok ima municije ili dok ne onesposobite top). Elemente eksterijera takođe možete sravniti sa zemljom: kuće i zidove možete delimično ili potpuno srušiti tenkom, topom ili ručnim bacačem, cisterne i kanistre s gorivom možete zapaliti ručno (šibicama ili dinamitom) ili daljinski (granatom ili bombom) i inicirati lančani talas destrukcije s komadima vozila, cigala, guma, cevi i leševa koji gore, sudaraju se i lete na sve strane, prenoseći gorući talas na sve zapaljive stvari u okolini. U većini slučajeva, vaš mali tim će biti stavljen u zaista nepodnošljivu situaciju, desetostruko ili dvadesetostruko nadjačan, i kad je reč o ljudstvu i kad je u pitanju oklop. Kao i u slučaju Commandosa, moraćete da pažljivo, mic po mic, osvajati teritoriju, da smičete jednog po jednog protivnika (ili grupu po grupu), lečite rane i popravljate vozila, posle čega možete produžiti s krčenjem puta kroz misije. Igra zahtijeva računar sa 256MB memorije, grafičku karticu sa barem 32MB RAMa, te Windows 98, XP ili Vistu.

Dodatne informacije

Izdavač Codemasters
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter