Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

26.126

Facebook slicica

Katalog

Sastanci - interesno komuniciranje

Sastanci - interesno komuniciranje

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-180-113-4

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

N2048

Broj strana:

160

Težina:

300 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

27,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

U ovoj knjizi glavnu ulogu imaju ljudi kojima sastanak služi kao sredstvo, oblik rada, kroz koji će se, poštujući demokratska načela komuniciranja, dogovoriti o tome kako će svoje pojedinačne i grupne interese i potrebe ostvariti u duhu pobjednik - pobjednik, za zajedničku dobrobit poduzeća, ustanove ili udruge.

IZ UVODA
U prvome dijelu
- Sudionici sastanka - razmatra se problematika sudionika - od slušatelja, diskutanta do voditelja, njihova svojstva i uvjetna tipologija, te njihova ponašanja. Posebno je naglašena uloga voditelja, kojemu je jedan od zadataka, osim uspješnog vođenja sastanka, od skupine stvoriti tim koji će moći zajednički donesene odluke realizirati kao svoju osobnu, pojedinačnu odluku.

Slijedi drugi dio - Komuniciranje na sastanku - gdje se objašnjavaju opća načela uspješnog komuniciranja, komuniciranje među sudionicima sastanka pri čemu se izdvajaju zakonitosti argumentacije (snaga argumenta, a ne argument snage). Posebna se pozornost daje govornicima te govoru - pripremi i tijeku govora te vrstama i načinima govora. Na kraju ovog dijela u poglavlju Trikovi u polemikama uvrštena su dva priloga: izdvojeni su najbolji Schopenhauerovi opisi logičkih zlouporaba koje se najčešće koriste u polemikama i navodi se shema govora za sva vremena - priručnik za govornike anonimnoga poljskog satiričara.

U trećemu dijelu - Primjena komunikacijskih tehnologija u radi timova / na sastancima - obrađene su informatičke i komunikacijske tehnologije, te utjecaj tehnologija poslovnog komuniciranja na performanse. Usto se govori o digitalnom dobu s njegovim dobrim i lošim stranama. Ovaj dio završava primjerom o primjeni elektronike u svakodnevnom životu.

U četvrtome dijelu - Vrste sastanaka - sastanci su razvrstani prema broju sudionika, sadržaju, načinu i oblicima rada, te prema ciljevima. Posebno su izdvojeni poslovodno-poslovni sastanci i sastanci s poslovnim partnerima, timski sastanci, a obrađuju se i strategija i taktika uvjeravanja - kao posebni vidovi komunikacije.

Peti se dio sastoji iz tri cjeline - Priprema - vođenje - zaključivanje sastanaka - i u njemu se prikazuje cjelokupni proces sastanka: od onoga što se događa prije sastanka, cjelokupni tijek sastanka, do toga što se događa nakon sastanka.
Unutar pojedinih dijelova i poglavlja uvršteni su, prema svrsi, shematski i drugi prilozi, te, ogledni primjerci poslovnika o sastancima, poziva za sastanke, zapisnika; primjer vrednovanja, organiziranja i vođenja pregovaračke sjednice u trgovačkom društvu i slično. Ovaj dio završava dvama prilozima iz naše prakse - riječ je o komuniciranju u sustavu Podravke iz Koprivnice te u Hrvatskome saboru.

- IZ SADRŽAJA
- PREDGOVOR
- UVOD
- I. DIO - SUDIONICI SASTANKA
- 1.1. Uvod
- 1.2. Osobine i tipovi sudionika sastanka
- 1.3. Oblici neprilagođenog ponašanja
- 1.4. Kako od skupine stvoriti tim
- 1.5. Uloga i zadaci voditelja sastanka
- II. DIO - KOMUNICIRANJE NA SASTANKU
- 2.1. Uvod
- 2.2. Vrste komuniciranja
- 2.3. Govor, razgovor, dogovor
- 2.4. Govornici
- 2.5. Argumentacija
- 2.6. Priprema i tijek govora
- 2.7. Vrste i načini govora
- 2.8. Trikovi u polemikama

- III. DIO - PRIMJENA KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U RADU TIMOVA / NA SASTANCIMA
- 3.1. Informatičke i komunikacijske tehnologije
- 3.2. Utjecaj tehnologija poslovnog komuniciranja
- 3.3. Digitalno doba

- IV. DIO - VRSTE SASTANAKA
- 4.1. Sastanci prema broju sudionika
- 4.2. Sastanci prema sadržaju, načinu i oblicima rada
- 4.3. Sastanci prema ciljevima
- 4.4. Poslovni sastanci
- 4.5. Sastanci s poslovnim partnerima

V. DIO - PRIPREMANJE - VOĐENJE - ZAKLJUČIVANJE SASTANAKA
- 5.1. Pripremanje sastanaka
- 5.2. Tehničko-organizacijske pripreme sastanaka
- 5.3. Vođenje sastanka
- 5.4. Zaključivanje sastanka
- Dodatak 1: Zapisnik
- Dodatak 2: Osobni obrazac za vođenje sastanka
- Dodatak 3: Organiziranje i vođenje pregovaračke sjednice u trgovačkom društvu
- 5.5. Primjeri iz naše prakse
- LITERATURA

  • Edicija: Komunikologija
  • Izdanje: 5
  • Godina: 2003
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 160x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

U ovoj knjizi glavnu ulogu imaju ljudi kojima sastanak služi kao sredstvo, oblik rada, kroz koji će se, poštujući demokratska načela komuniciranja, dogovoriti o tome kako će svoje pojedinačne i grupne interese i potrebe ostvariti u duhu pobjednik - pobjednik, za zajedničku dobrobit poduzeća, ustanove ili udruge. IZ UVODA U prvome dijelu - Sudionici sastanka - razmatra se problematika sudionika - od slušatelja, diskutanta do voditelja, njihova svojstva i uvjetna tipologija, te njihova ponašanja. Posebno je naglašena uloga voditelja, kojemu je jedan od zadataka, osim uspješnog vođenja sastanka, od skupine stvoriti tim koji će moći zajednički donesene odluke realizirati kao svoju osobnu, pojedinačnu odluku. Slijedi drugi dio - Komuniciranje na sastanku - gdje se objašnjavaju opća načela uspješnog komuniciranja, komuniciranje među sudionicima sastanka pri čemu se izdvajaju zakonitosti argumentacije (snaga argumenta, a ne argument snage). Posebna se pozornost daje govornicima te govoru - pripremi i tijeku govora te vrstama i načinima govora. Na kraju ovog dijela u poglavlju Trikovi u polemikama uvrštena su dva priloga: izdvojeni su najbolji Schopenhauerovi opisi logičkih zlouporaba koje se najčešće koriste u polemikama i navodi se shema govora za sva vremena - priručnik za govornike anonimnoga poljskog satiričara. U trećemu dijelu - Primjena komunikacijskih tehnologija u radi timova / na sastancima - obrađene su informatičke i komunikacijske tehnologije, te utjecaj tehnologija poslovnog komuniciranja na performanse. Usto se govori o digitalnom dobu s njegovim dobrim i lošim stranama. Ovaj dio završava primjerom o primjeni elektronike u svakodnevnom životu. U četvrtome dijelu - Vrste sastanaka - sastanci su razvrstani prema broju sudionika, sadržaju, načinu i oblicima rada, te prema ciljevima. Posebno su izdvojeni poslovodno-poslovni sastanci i sastanci s poslovnim partnerima, timski sastanci, a obrađuju se i strategija i taktika uvjeravanja - kao posebni vidovi komunikacije. Peti se dio sastoji iz tri cjeline - Priprema - vođenje - zaključivanje sastanaka - i u njemu se prikazuje cjelokupni proces sastanka: od onoga što se događa prije sastanka, cjelokupni tijek sastanka, do toga što se događa nakon sastanka. Unutar pojedinih dijelova i poglavlja uvršteni su, prema svrsi, shematski i drugi prilozi, te, ogledni primjerci poslovnika o sastancima, poziva za sastanke, zapisnika; primjer vrednovanja, organiziranja i vođenja pregovaračke sjednice u trgovačkom društvu i slično. Ovaj dio završava dvama prilozima iz naše prakse - riječ je o komuniciranju u sustavu Podravke iz Koprivnice te u Hrvatskome saboru. - IZ SADRŽAJA - PREDGOVOR - UVOD - I. DIO - SUDIONICI SASTANKA - 1.1. Uvod - 1.2. Osobine i tipovi sudionika sastanka - 1.3. Oblici neprilagođenog ponašanja - 1.4. Kako od skupine stvoriti tim - 1.5. Uloga i zadaci voditelja sastanka - II. DIO - KOMUNICIRANJE NA SASTANKU - 2.1. Uvod - 2.2. Vrste komuniciranja - 2.3. Govor, razgovor, dogovor - 2.4. Govornici - 2.5. Argumentacija - 2.6. Priprema i tijek govora - 2.7. Vrste i načini govora - 2.8. Trikovi u polemikama - III. DIO - PRIMJENA KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U RADU TIMOVA / NA SASTANCIMA - 3.1. Informatičke i komunikacijske tehnologije - 3.2. Utjecaj tehnologija poslovnog komuniciranja - 3.3. Digitalno doba - IV. DIO - VRSTE SASTANAKA - 4.1. Sastanci prema broju sudionika - 4.2. Sastanci prema sadržaju, načinu i oblicima rada - 4.3. Sastanci prema ciljevima - 4.4. Poslovni sastanci - 4.5. Sastanci s poslovnim partnerima V. DIO - PRIPREMANJE - VOĐENJE - ZAKLJUČIVANJE SASTANAKA - 5.1. Pripremanje sastanaka - 5.2. Tehničko-organizacijske pripreme sastanaka - 5.3. Vođenje sastanka - 5.4. Zaključivanje sastanka - Dodatak 1: Zapisnik - Dodatak 2: Osobni obrazac za vođenje sastanka - Dodatak 3: Organiziranje i vođenje pregovaračke sjednice u trgovačkom društvu - 5.5. Primjeri iz naše prakse - LITERATURA

Dodatne informacije

Izdavač Alinea
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter