Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

S djecom u jaslicama

S djecom u jaslicama

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-180-114-2

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

N2047

Broj strana:

158

Težina:

320 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

20,20 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Iako je podijeljena u poglavlja, knjiga nije strogo strukturirana i u tom je pogledu ponešto atipična na našemu pedagoško-metodičkom tržištu. Pojedini dijelovi razvojne teorije isprepleću se s crticama iz dječjeg života u jaslicama koje ilustriraju pojedini iskaz. Time se potvrđuje i autoričin stav o potrebi individualnog pristupa svakom djetetu, a protiv takozvanih frontalnih sadržaja u radu s djecom. Ni u jaslicama djeca nisu jednaka - ni u istoj razvojnoj dobi, ni kao skupina, a još manje kao pojedinci. Odgajateljice slobodno traže, odabiru i nude djeci sadržaje kao poticaje koje će ona prihvaćati ili odmah, ili kasnije, mijenjati ih, polaziti od njih u neka svoja ostvarenja ili ih pak odbacivati.

IZ RECENZIJA
Knjiga je prikaz života i razvoja djece u jaslicama. To je rukopis osebujnog stila i ljepote, on je lijep kao da ga je pisao dobri duh pun razumijevanja, ljubavi i topline za djecu, ali bez boležljive sentimentalnosti i uz tretiranje djece kao malih ljudi - ozbiljnih i dostojanstvenih partnera u jasličkom životu.
Poput Piageta, autorica djecu promatra i opisuje s punim razumijevanjem njihovih potreba, ponašanja i specifičnih razlika. Njezini opisi dječjih pitanja, reakcija i složenih ponašanja čitaju se sa zanimanjem i oduševljenjem kao najzabavnije štivo. Sve su opservacije utemeljene u suvremenoj psihološkoj teoriji i pedagogiji dječjeg razvoja, a pogled je sveobuhvatan: od tjelesne skrbi i njege, preko kretanja i senzomotorike do intelektualnog razvoja, govora, emocija, razvoja osobnosti i partnerskih odnosa s odraslima.
Dr. sc. Mira Čudina-Obradović
Knjiga predstavlja stalno, osebujno prožimanje autoričinoga bogatog stručnog iskustva i suvremenih teorijskih postavki o razvoju i odgoju najmlađih u institucijskom kontekstu. I upravo po tome rukopis postaje posebno, originalno i prepoznatljivo djelo koje ne robuje elitnoj znanosti, ne teži plagijatu zapadnoeuropskih priručnika niti oseže za deskriptivnom banalnošću svakodnevne prakse. Suprotno, ovaj je rad plod iskrenog doživljavanja, znalačkog stručnog promišljanja, naknadnog reflektiranja i kontinuiranoga, nenametljiva unapređivanja kvalitete dječjeg življenja u našim jaslicama. Po tome ne samo da se može ravnopravno mjeriti s radovima svjetskih razmjera već neke može i nadmašiti. Budući da je radove takve kvalitete i izvornosti u nas vrlo malo, pogotovo kad je riječ o odgoju i obrazovanju djece najmlađe dobi, ovaj rad postaje još dragocjeniji.
Mr. sc. Biserka Petrović-Sočo

- IZ SADRŽAJA
- I. DIO: PRILAGODBA
- 1. U jaslicama nije dosadno
- 2. Oni su (naj)prvi prvašići
- 3. Prilagodba treba svima
- 4. Brzacima kroz prvu godinu
- 5. Odrasli su im još jako potrebni
- 6. Već mnogo mogu i sama
- 7. Važna osoba: odgajateljica - teta
- 8. Rastu i mijenjaju se djeca u jaslicama
- II. DIO: KULTURA TIJELA I PONAŠANJA
- 1. Odgoj - njega?
- 2. Prehrana i osamostaljivanje
- 3. Kultura ponašanja
- III. DIO: POKRETI I KRETANJE - DJEČJI NAČIN POSTOJANJA I RAZVOJA
- 1. Istraživanjem u psihofizički razvoj
- 2. Cilju usmjereno kretanje
- 3. Materijali i načini djelovanja
- 4. Oprema za igru i razvoj
- IV. DIO: I UMNI RAZVOJ DJELOVANJEM
- 1. Praktična fizikalna iskustva
- 2. Problemi - istraživanje i rješavanje
- 3. Pripremljeni problemski zadaci
- 4. Susret s prirodom
- 5. Oponašanje i simboličke igre
- 6. Interakcija i opet interakcija
- 7. Obrambeni mehanizmi
- 8. Simbolička reprezentacija
- V. DIO: GOVORENJE I GOVOR MALOG DJETETA
- 1. Geste i prve riječi
- 2. Riječi, rečenice i nepotpuni izričaji
- 3. Od imenovanja do izričaja
- 4. Solilokvij - samogovor
- 5. Slikovnica - više od prve knjige
- 6. Napisana slova i riječi
- 7. Neke posebnosti ranoga dječjeg govora
- 8. Smijeh i smiješno za najmlađe
- 9. Glazba, pjesma, stihovi
- VI. DIO: EMOCIJE U DJETETU I OKO DJETETA
- 1. Izvorišta prvih emocija i uspomena
- 2. Strah - emocija razorne moći
- 3. Simpatija prema djeci i odraslima
- 4. Emocije i stjecanje iskustava
- VII. DIO: OSOBNOST I DRUŠTVENOST U RAZVOJU I ODGOJU MALE DJECE
- 1. Ja, moje
- 2. Svijest o sebi i viđenje sebe
- 3. Socijalizacija je odgoj
- 4. Privremeni izlazak iz vlastitog identiteta
- 5. Simpatija i simpatija
- 6. Voljno i nevoljno
- 7. Stilovi djelovanja i posebne sposobnosti
- VIII. DIO: BITI PARTNER NAJMLAĐIMA
- 1. Kako i kada u partnersku interakciju s djetetom i djecom
- 2. Improvizacija
- 3. Planiranje
- 4. Analiza i kritička ocjena
- 5. Problemi - novi izazovi
- 6. Vrijeme blagdana - praznika
- 7. Razdoblje prilagodbe i partnerstvo s malom djecom
- 8. Bilježenje, evidentiranje

  • Edicija: Pedagogija
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2004
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 160x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Iako je podijeljena u poglavlja, knjiga nije strogo strukturirana i u tom je pogledu ponešto atipična na našemu pedagoško-metodičkom tržištu. Pojedini dijelovi razvojne teorije isprepleću se s crticama iz dječjeg života u jaslicama koje ilustriraju pojedini iskaz. Time se potvrđuje i autoričin stav o potrebi individualnog pristupa svakom djetetu, a protiv takozvanih frontalnih sadržaja u radu s djecom. Ni u jaslicama djeca nisu jednaka - ni u istoj razvojnoj dobi, ni kao skupina, a još manje kao pojedinci. Odgajateljice slobodno traže, odabiru i nude djeci sadržaje kao poticaje koje će ona prihvaćati ili odmah, ili kasnije, mijenjati ih, polaziti od njih u neka svoja ostvarenja ili ih pak odbacivati. IZ RECENZIJA Knjiga je prikaz života i razvoja djece u jaslicama. To je rukopis osebujnog stila i ljepote, on je lijep kao da ga je pisao dobri duh pun razumijevanja, ljubavi i topline za djecu, ali bez boležljive sentimentalnosti i uz tretiranje djece kao malih ljudi - ozbiljnih i dostojanstvenih partnera u jasličkom životu. Poput Piageta, autorica djecu promatra i opisuje s punim razumijevanjem njihovih potreba, ponašanja i specifičnih razlika. Njezini opisi dječjih pitanja, reakcija i složenih ponašanja čitaju se sa zanimanjem i oduševljenjem kao najzabavnije štivo. Sve su opservacije utemeljene u suvremenoj psihološkoj teoriji i pedagogiji dječjeg razvoja, a pogled je sveobuhvatan: od tjelesne skrbi i njege, preko kretanja i senzomotorike do intelektualnog razvoja, govora, emocija, razvoja osobnosti i partnerskih odnosa s odraslima. Dr. sc. Mira Čudina-Obradović Knjiga predstavlja stalno, osebujno prožimanje autoričinoga bogatog stručnog iskustva i suvremenih teorijskih postavki o razvoju i odgoju najmlađih u institucijskom kontekstu. I upravo po tome rukopis postaje posebno, originalno i prepoznatljivo djelo koje ne robuje elitnoj znanosti, ne teži plagijatu zapadnoeuropskih priručnika niti oseže za deskriptivnom banalnošću svakodnevne prakse. Suprotno, ovaj je rad plod iskrenog doživljavanja, znalačkog stručnog promišljanja, naknadnog reflektiranja i kontinuiranoga, nenametljiva unapređivanja kvalitete dječjeg življenja u našim jaslicama. Po tome ne samo da se može ravnopravno mjeriti s radovima svjetskih razmjera već neke može i nadmašiti. Budući da je radove takve kvalitete i izvornosti u nas vrlo malo, pogotovo kad je riječ o odgoju i obrazovanju djece najmlađe dobi, ovaj rad postaje još dragocjeniji. Mr. sc. Biserka Petrović-Sočo - IZ SADRŽAJA - I. DIO: PRILAGODBA - 1. U jaslicama nije dosadno - 2. Oni su (naj)prvi prvašići - 3. Prilagodba treba svima - 4. Brzacima kroz prvu godinu - 5. Odrasli su im još jako potrebni - 6. Već mnogo mogu i sama - 7. Važna osoba: odgajateljica - teta - 8. Rastu i mijenjaju se djeca u jaslicama - II. DIO: KULTURA TIJELA I PONAŠANJA - 1. Odgoj - njega? - 2. Prehrana i osamostaljivanje - 3. Kultura ponašanja - III. DIO: POKRETI I KRETANJE - DJEČJI NAČIN POSTOJANJA I RAZVOJA - 1. Istraživanjem u psihofizički razvoj - 2. Cilju usmjereno kretanje - 3. Materijali i načini djelovanja - 4. Oprema za igru i razvoj - IV. DIO: I UMNI RAZVOJ DJELOVANJEM - 1. Praktična fizikalna iskustva - 2. Problemi - istraživanje i rješavanje - 3. Pripremljeni problemski zadaci - 4. Susret s prirodom - 5. Oponašanje i simboličke igre - 6. Interakcija i opet interakcija - 7. Obrambeni mehanizmi - 8. Simbolička reprezentacija - V. DIO: GOVORENJE I GOVOR MALOG DJETETA - 1. Geste i prve riječi - 2. Riječi, rečenice i nepotpuni izričaji - 3. Od imenovanja do izričaja - 4. Solilokvij - samogovor - 5. Slikovnica - više od prve knjige - 6. Napisana slova i riječi - 7. Neke posebnosti ranoga dječjeg govora - 8. Smijeh i smiješno za najmlađe - 9. Glazba, pjesma, stihovi - VI. DIO: EMOCIJE U DJETETU I OKO DJETETA - 1. Izvorišta prvih emocija i uspomena - 2. Strah - emocija razorne moći - 3. Simpatija prema djeci i odraslima - 4. Emocije i stjecanje iskustava - VII. DIO: OSOBNOST I DRUŠTVENOST U RAZVOJU I ODGOJU MALE DJECE - 1. Ja, moje - 2. Svijest o sebi i viđenje sebe - 3. Socijalizacija je odgoj - 4. Privremeni izlazak iz vlastitog identiteta - 5. Simpatija i simpatija - 6. Voljno i nevoljno - 7. Stilovi djelovanja i posebne sposobnosti - VIII. DIO: BITI PARTNER NAJMLAĐIMA - 1. Kako i kada u partnersku interakciju s djetetom i djecom - 2. Improvizacija - 3. Planiranje - 4. Analiza i kritička ocjena - 5. Problemi - novi izazovi - 6. Vrijeme blagdana - praznika - 7. Razdoblje prilagodbe i partnerstvo s malom djecom - 8. Bilježenje, evidentiranje

Dodatne informacije

Izdavač Alinea
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter