Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.231

Facebook slicica

Katalog

Rječnik za Gluhe

Rječnik za Gluhe

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-525-18-6

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

K9723

Broj strana:

258

Težina:

580 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

17,50 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Gestovni govor, mimika, slikovni stimulansi i drugi oblici komunikacije, bili su dugo godina potisnuti ili podređeni u komunikacijskoj hijearhiji, što je imalo negativan uticaj na edukaciju i socijalizaciju kod učenika sa kombinovanim smetnjama, a naročito kod slušno oštećenih učenika. U lingvističkoj edukaciji slušno oštećenih učenika, upotrebljavala se u većini zemalja isključivo metoda verbalne komunikacije (oralna metoda), uz obrazloženje da neverbalna komunikacija usporava proces mišljenja i djeluje destimulativno na razvoj govora i jezika kod djeteta i da dijete zakazuje u učenju. Stajalište da se u edukaciji gluhih lica isključivo koristi oralni govor, nije bilo znanstveno i praksokološki utemeljeno, što je imalo negativan uticaj na edukaciju i socijalizaciju gluhe djece. Naprotiv, isključivom upotrebom oralne metode u edukaciji ovih osoba, ne samo da je osiromašena njihova alternativna komunikacija, već i intelektualne, socio-lingvističke i misaone sposobnosti, što su potvrdile i brojne teorije i empirijska istraživanja na ovom području. Govor kao sredstvo komunikacije je složena i specifično organizovana forma svjesne aktivnosti u kojoj učestvuje subjekat koji formuliše verbalni iskaz i subjekat koji ga percipira sa druge strane. Govor biva kodiran uz sadržaje segmenata i suprasegmenata koji proističu iz artikulaciono-akustičkih osobina koji mogu varirati u toku govora. Kodiranje i dekodiranje govornog iskaza u uvjetima redukcije sluha biva strukturalno i kvalitativno drugačije interpretirani, pri čemu suština govorne poruke, čini se ne gubi kvalitetu u onoj mjeri za koju se najčešće pretpostavlja. Upotreba simpraktičkih struktura u početnoj fazi jezičke edukacije gluhog djeteta je praktički nezaobilazna u poimanju novih učenih riječi, a naročito kada se radi očitavanje sa usta i lica sagovornika, i ugledno ogledne postupke u čitanju i prepoznavanju, što je glavni cilj ove knjige- RJEČNIKA ZA GLUHE.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2002
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 200x270
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Gestovni govor, mimika, slikovni stimulansi i drugi oblici komunikacije, bili su dugo godina potisnuti ili podređeni u komunikacijskoj hijearhiji, što je imalo negativan uticaj na edukaciju i socijalizaciju kod učenika sa kombinovanim smetnjama, a naročito kod slušno oštećenih učenika. U lingvističkoj edukaciji slušno oštećenih učenika, upotrebljavala se u većini zemalja isključivo metoda verbalne komunikacije (oralna metoda), uz obrazloženje da neverbalna komunikacija usporava proces mišljenja i djeluje destimulativno na razvoj govora i jezika kod djeteta i da dijete zakazuje u učenju. Stajalište da se u edukaciji gluhih lica isključivo koristi oralni govor, nije bilo znanstveno i praksokološki utemeljeno, što je imalo negativan uticaj na edukaciju i socijalizaciju gluhe djece. Naprotiv, isključivom upotrebom oralne metode u edukaciji ovih osoba, ne samo da je osiromašena njihova alternativna komunikacija, već i intelektualne, socio-lingvističke i misaone sposobnosti, što su potvrdile i brojne teorije i empirijska istraživanja na ovom području. Govor kao sredstvo komunikacije je složena i specifično organizovana forma svjesne aktivnosti u kojoj učestvuje subjekat koji formuliše verbalni iskaz i subjekat koji ga percipira sa druge strane. Govor biva kodiran uz sadržaje segmenata i suprasegmenata koji proističu iz artikulaciono-akustičkih osobina koji mogu varirati u toku govora. Kodiranje i dekodiranje govornog iskaza u uvjetima redukcije sluha biva strukturalno i kvalitativno drugačije interpretirani, pri čemu suština govorne poruke, čini se ne gubi kvalitetu u onoj mjeri za koju se najčešće pretpostavlja. Upotreba simpraktičkih struktura u početnoj fazi jezičke edukacije gluhog djeteta je praktički nezaobilazna u poimanju novih učenih riječi, a naročito kada se radi očitavanje sa usta i lica sagovornika, i ugledno ogledne postupke u čitanju i prepoznavanju, što je glavni cilj ove knjige- RJEČNIKA ZA GLUHE.

Dodatne informacije

Izdavač Off-Set
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter