Detalji
Jedina knjiga koja Vam je potrebna za dizajniranje igara sa Flash MX 2004 - Postavite dizajn Flash igara na novi nivo!
Knjiga nije osnovni priručnik za rad u Flashu. Ne, Macromedia Flash MX 2004 dizajniranja igara bez tajni pretpostavlja da ste već upoznati sa svim osobinama i karakteristikama Flasha i da stečeno znanje možete fokusirati na to kako treba koristiti Flash u dizajnu i razvoju igrica. Naučićete kako da snagu ActionScripta koristite za automatizaciju, ponavljanje, promjenu, predviđanje i upravljanje jednostavnim i složenim igrama
- Zvanični priručnik za kreiranje igara u Macromedijinom softveru Flash MX 2004.
U uvodnim poglavljima objašnjen je svijet dizajna i razvoja igara. U njima ćete naučiti kako da primjenjujete matematiku i fiziku u stvaranju igrica, kako da upotrijebite kompleksnu detekciju kolizije i reakcije, kako da dodate vještačku inteligenciju i povećate složenost igara, kako da uvedete interakciju, kreirate editore nivoa, prvoklasnu grafiku, kako da kreirate i optimizujete zvuk i sve u svemu kreirate popularne multiplejerske igre. Ova knjiga nije samo tehnički priručnik. Ona Vas upoznaje sa načinom kreiranja već postojećih Flash igara - i ne samo to! Nakon njihovog istraživanja i proučavanja, možete ih prilagođavati sopstvenim potrebama i prije svega, možete ih igrati!
Osnovno o autorima:
Jobe Makar je vodeći programer i suvlasnik Electrotank, Inc. Dobitnik je više međunarodnih nagrada za igre. Kreirao je preko 100 Flash igara i Flash koristi u radu još od verzije 3. Autor je i ko-autor nekoliko knjiga o Flashu, među kojima je i Macromedia Flash MX 2004 ActionScript: Training from the Source. Ben Winiarczyk je osnivač i kreativni direktor Blit Inc., firme koja se bavi high-end dizajnom igara. Među klijentima Benove firme nalaze se imena poput: Comedy Central, Sports Illustrated for Kids i eUniverse. Ben je dizajnirao igre South Park, The Man Show, The Daily Show, itd. Sa velikim iskustvom u animaciji, dizajnu i velikim poznavanjem ActionScripta, Ben je u mogućnosi da stvori vrhunske igre i pomjeri granice postojećih tehnologija.
Knjiga sadrži
- Način upotrebe ActionScript 2.0 i objektno-orijentisanog programiranja u cilju pojednostavljenja dizajna i razvoja igrica
- Potpunija objašnjenja real-time multiplejerskih igara, kreiranje i optimizaciju grafike
- Potpun pregled koraka neophodnih u procesu osmišljavanja i planiranja projekta dizajna igara
- Objašnjenja ključnih koncepata igara, uključujući objašnjenja matematike, fizike, detekcije kolizije i reakcije, veštačke inteligencije i zvučnih efekata
Prateći CD sadrži
- Izvorne kodove i fajlove četiri potpuno funkcionalne igre kreirane u Flashu,
- kao i kompletne izvorne fajlove svih funkcija opisanih u knjizi;
- primjere igara i odgovarajuće izvorne kodove
- Probne verzije softvera Flash MX 2004, ElectroServer 3 i Flash Studio Pro
Kratak sadržaj
Uvod
Deo I: Upoznavanje sa osnovama dizajna igara u Flashu
Poglavlje 1: Prvi koraci
Poglavlje 2: Kreiranje zabavnih igara
Deo II: Proučavanje šrafova i zavrtnja igara
Poglavlje 3: Matematika igre
Poglavlje 4: Osnovna fizika
Poglavlje 5: Otkrivanje sudara
Poglavlje 6: Reakcija na sudar
Poglavlje 7: Svetovi sastavljeni iz delova (Tile-based worlds)
Poglavlje 8: Izometrijska perspektiva sveta
Poglavlje 9: Prikazi nivoa
Poglavlje 10: Liste najviših rezultata
Poglavlje 11: Veštačka inteligencija
Poglavlje 12: Efikasne grafike igre
Poglavlje 13: Zvuk u igrama
Poglavlje 14: Upoznavanje sa igrama za više igrača
Deo III: Igre
Poglavlje 15: Osmosmerka (Word Search)
Poglavlje 16: Šah za više igrača (Multiplayer Chess)
Poglavlje 17: Pikado (501 Darts Game)
Poglavlje 18: Cone Crazy
Dodaci
Dodatak A:Izvori informacija za programere
Dodatak B: Ostale igre
Indeks