Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.025

Facebook slicica

Katalog

Android Studio IDE kuvar za razvoj aplikacija

Android Studio IDE kuvar za razvoj aplikacija

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-7310-509-3

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

M5324

Broj strana:

408

Težina:

770 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

36,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Android Studio IDE - Prva knjiga na srpskom jeziku

Šta ćete naučiti?
Zajedno sa Marshmallowom, naučite da radite u Googleovom novom Android Studio IDE-u.
Kreirajte aplikacije, koristeći najnoviji Android radni okvir, dok zadržavate kompatibilnost biblioteka sa starijim verzijama.
Savladajte najbolju praksu Android programiranja iz ovih recepata. Kreirajte uzbudljive i privlačne aplikacije, koristeći znanje koje ste stekli iz ovih recepata o grafici, animacijama i multimediji.
Radite, prateći korake koji će vam pomoći da brže završite projekat. Kreirajte prilagodljive aplikacije (i sprečite ANR) pomoću primera AsynchTask klase. Upotrebite Google Speech Recognition API za svoju aplikaciju.
Upotrebite Google Cloud Messaging (GCM) za kreiranje Push Notification za vaše korisnike.
Naučite više o Android radnom okviru, prateći detaljna objašnjenja.

Od svih operativnih sistema na svetu Android OS ima najveću instalacionu bazu; sada je najbolje vreme za učenje Android programiranja i pisanje sopstvenih aplikacija ili za učešće u zajednici otvorenog koda!

Ovaj „kuvar“ će vam olakšati da pronađete temu koja vas interesuje i naučite ono što je potrebno da biste kreirali sopstvene aplikacije. Ako ste novi korisnik Androida i najlakše učite „praktično“, onda će vam ova knjiga pružiti mnoštvo interesantnih tema.

Počev od osnova Android programiranja, preći ćemo na naprednije koncepte i vodićemo vas kroz uobičajene zadatke koji su programeru potrebni za rešavanje problema. Prvih nekoliko poglavlja obuhvata osnove, uključujući aktivnosti, rasporede, vidžete i meni. Zatim ćemo opisati fragmente i skladištenje podataka (uključujući SQLite), senzore uređaja, kameru i GPS, a onda ćemo preći na naprednije teme, kao što su grafika i animacija (uključujući OpenGL), višenitno programiranje pomoću AsyncTaska i funkcije Interneta, koristeći Volley. Takođe ćemo predstaviti Google Maps i Google Cloud Messaging (poznat i kao Push Notifications), koristeći Google API Library.

Na kraju ćemo predstaviti nekoliko online servisa, specijalizovanih za Android programiranje. Poboljšajte svoju aplikaciju pomoću kompletnih internet web servisa, bez potrebe da postanete administrator servera, tako što ćete upotrebiti moć Backend as a Servise (BaaS) provajdera.



Kratak opis

1: Aktivnosti
2: Raspored elemenata
3: Prikazi, vidžeti i stilovi
4: Meniji
5: Istraživanje fragmenata, aplikacionih vidžeta i korisničkog interfejsa sistema
6: Upotreba podataka
7: Upozorenja i obaveštenja
8: Upotreba ekrana osetljivog na dodir i senzora
9: Grafika i animacija
10: Upoznavanje sa OPENGL ES-om
11: Multimedija
12: Telefonija, mreže i web
13: Određivanje lokacije i geografskih zona
14: Pripremanje aplikacije za Play Store
15: Pozadinski prikaz kao opcije servisa

  • Prevodilac: Slavica Prudkov
  • Izdanje: 7
  • Godina: 2016
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 165x235
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Android Studio IDE - Prva knjiga na srpskom jeziku Šta ćete naučiti? Zajedno sa Marshmallowom, naučite da radite u Googleovom novom Android Studio IDE-u. Kreirajte aplikacije, koristeći najnoviji Android radni okvir, dok zadržavate kompatibilnost biblioteka sa starijim verzijama. Savladajte najbolju praksu Android programiranja iz ovih recepata. Kreirajte uzbudljive i privlačne aplikacije, koristeći znanje koje ste stekli iz ovih recepata o grafici, animacijama i multimediji. Radite, prateći korake koji će vam pomoći da brže završite projekat. Kreirajte prilagodljive aplikacije (i sprečite ANR) pomoću primera AsynchTask klase. Upotrebite Google Speech Recognition API za svoju aplikaciju. Upotrebite Google Cloud Messaging (GCM) za kreiranje Push Notification za vaše korisnike. Naučite više o Android radnom okviru, prateći detaljna objašnjenja. Od svih operativnih sistema na svetu Android OS ima najveću instalacionu bazu; sada je najbolje vreme za učenje Android programiranja i pisanje sopstvenih aplikacija ili za učešće u zajednici otvorenog koda! Ovaj „kuvar“ će vam olakšati da pronađete temu koja vas interesuje i naučite ono što je potrebno da biste kreirali sopstvene aplikacije. Ako ste novi korisnik Androida i najlakše učite „praktično“, onda će vam ova knjiga pružiti mnoštvo interesantnih tema. Počev od osnova Android programiranja, preći ćemo na naprednije koncepte i vodićemo vas kroz uobičajene zadatke koji su programeru potrebni za rešavanje problema. Prvih nekoliko poglavlja obuhvata osnove, uključujući aktivnosti, rasporede, vidžete i meni. Zatim ćemo opisati fragmente i skladištenje podataka (uključujući SQLite), senzore uređaja, kameru i GPS, a onda ćemo preći na naprednije teme, kao što su grafika i animacija (uključujući OpenGL), višenitno programiranje pomoću AsyncTaska i funkcije Interneta, koristeći Volley. Takođe ćemo predstaviti Google Maps i Google Cloud Messaging (poznat i kao Push Notifications), koristeći Google API Library. Na kraju ćemo predstaviti nekoliko online servisa, specijalizovanih za Android programiranje. Poboljšajte svoju aplikaciju pomoću kompletnih internet web servisa, bez potrebe da postanete administrator servera, tako što ćete upotrebiti moć Backend as a Servise (BaaS) provajdera. Kratak opis 1: Aktivnosti 2: Raspored elemenata 3: Prikazi, vidžeti i stilovi 4: Meniji 5: Istraživanje fragmenata, aplikacionih vidžeta i korisničkog interfejsa sistema 6: Upotreba podataka 7: Upozorenja i obaveštenja 8: Upotreba ekrana osetljivog na dodir i senzora 9: Grafika i animacija 10: Upoznavanje sa OPENGL ES-om 11: Multimedija 12: Telefonija, mreže i web 13: Određivanje lokacije i geografskih zona 14: Pripremanje aplikacije za Play Store 15: Pozadinski prikaz kao opcije servisa

Dodatne informacije

Izdavač Kompjuter biblioteka
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter