Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.205

Facebook slicica

Katalog

Flash MX 2004 - bez tajni

Flash MX 2004 - bez tajni

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

86-7310-284-7

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K0614

Broj strana:

913

Težina:

1537 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

88,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Ukoliko ste već koristili Flash i spremni ste za knjigu koja preskače elemantarne instrukcije tipa sada pritisnite dugme, Macromedia Flash MX 2004 bez tajni je pravo rešenje. Da biste savladali neku aplikaciju, nije dovoljno da znate šta njome može da se uradi; potrebno je da umijete da upotrijebite njene mogućnosti za rješavanje realnih problema u realnim projektima. Kao dodatak u knjizi nećete samo naći podatke o novim i unapređenim osobinama softvera, već i podatke o srodnim osobinama i informacije kako se sadržaj Flash MX 2004 može povezati sa ostalim Makromedijinim proizvodima, kao što su ColdFusion, Flash Remoting i Flash MX Communication Server. Takođe su u knjizi zastupljene potpune informacije o mogućnostima izrade 3D projekata, trigonometriji, fizici i objektno-orijentisanom programiranju.

- Zvanični priručnik za upotrebu Makromedijinog softvera Flash MX 2004
- Kompletan priručnik koji će Vam pomoći u savladavanju tajni Makromedijinog softvera Flash MX 2004.
- Da biste u bilo kom trenutnku mogli da radite sa Flash MX 2004, u knjizi su kombinovana teoretska znanja sa praktičnim vežbama.

O autorima

Šon Paknel, Shawn Pucknell, konsultant i aktivni učesnik interaktivnog okruženja, osnivač je i predsednik grupe korisnika Flasha, FlashinTO. Takođe je odgovoran i za pokretanje godišnjeg kanadskog festivala FlashintheCan Festival.
Brajan Hog, Brian Hogg, je slobodni Flash programer i pisac koji radi u Oukvilu, u Ontariju, gde svakodnevno kreira i razvija Flash aplikacije. Prije dolaska na Ten Plus One, Brajan je radio kao Flash projektant za MediumOne Productions.
Kreg Svon, Craig Swann, je osnivač CRASH!MEDIACorp., nagrađivane interaktivne dizajnerske agencije koja je kreirala Flash reklame za mnoga poznata imena kao što su: Bacardi, Alliance Atlantis, Coca-Cola i Miller Brewing.

Knjiga sadrži:

- Potpune informacije o novim osobinama softvera Flash MX 2004 sa objašnjenjima o načinu njihove upotrebe.
- Objašnjenja o animaciji i primeni efekata softverom Flash MX 2004.
- Pregled osnova ActionScripta, kao i naprednih tehnika i metoda.
- Načine povezivanja Flash MX2004 sa spoljašnjim izvorima podataka.
- Profesionalne savete o uvoženju raličitih vrsta medija: slika, audio i video fajlova u projekte.
- Potpuna objašnjenja o različitim metodama kojima se postižu vrhunski 3D rezultati upotrebom Flash MX 2004 u projektima.
- Teme o razvoju i usavršavanju softvera za primenu na džepne uređaje, kao i dizajniranje pristupačnih katrakteristika web aplikacija.
- Fajlovi za vježbu nalaze se na sledećim sajtovima: www.peachpit.com i www.flashdemystified.com.

Kratak sadržaj

Deo I: Osnove
Poglavlje 1 Dobrodošli u Flash MX 2004
Poglavlje 2 Pregled interfejsa i alata
Poglavlje 3 Biblioteka, simboli i vremenski tok (Timeline)
Poglavlje 4 Istraživanje panoa i prikaza
Poglavlje 5 Uvoženje
Poglavlje 6 Animacija, efekti i rad sa maskama
Poglavlje 7 Postupci (Behaviors)
Deo II: ActionScript
Poglavlje 8 Upoznavenje sa ActionScript-om
Poglavlje 9 Osnove ActionScript-a: Podaci i izjave
Poglavlje 10 ActionScript: Funkcije, događaji i objekti
Poglavlje 11 Animacija i crtanje pomoću ActionScript-a: Crtanje API-a
Poglavlje 12 Komponente
Deo III: Elementi
Poglavlje 13 Tekst
Poglavlje 14 Slike
Poglavlje 15 Audio
Poglavlje 16 Video
Deo IV: Proširenje Flash-a
Poglavlje 17 Pristup spoljašnjim podacima
Poglavlje 18 Napredna komunikacija
Deo V: Naredni koraci
Poglavlje 19 Pisanje koda koji uzdrmava: Najbolji način za uvežbavanje ActionScript-a
Poglavlje 20 OOP za Flash-ere
Poglavlje 21 Matematika za Flash-ere
Poglavlje 22 3D u Flash-u
Deo VI: Završni radovi
Poglavlje 23 Objavljivanje
Poglavlje 24 Usavršavanje za primenu na džepne uređaje
Poglavlje 25 Otkrivanje i ispravljanje greške (Troubleshooting)
Poglavlje 26 Pristupačnost
Poglavlje 27 Flash plejer
Indeks

  • Originalni naziv: Macromedia Flash MX 2004...
  • Prevodilac: Saša Prutkov
  • Edicija: Stvarni svet
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2005
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 175x240
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

    Detalji

    Ukoliko ste već koristili Flash i spremni ste za knjigu koja preskače elemantarne instrukcije tipa sada pritisnite dugme, Macromedia Flash MX 2004 bez tajni je pravo rešenje. Da biste savladali neku aplikaciju, nije dovoljno da znate šta njome može da se uradi; potrebno je da umijete da upotrijebite njene mogućnosti za rješavanje realnih problema u realnim projektima. Kao dodatak u knjizi nećete samo naći podatke o novim i unapređenim osobinama softvera, već i podatke o srodnim osobinama i informacije kako se sadržaj Flash MX 2004 može povezati sa ostalim Makromedijinim proizvodima, kao što su ColdFusion, Flash Remoting i Flash MX Communication Server. Takođe su u knjizi zastupljene potpune informacije o mogućnostima izrade 3D projekata, trigonometriji, fizici i objektno-orijentisanom programiranju. - Zvanični priručnik za upotrebu Makromedijinog softvera Flash MX 2004 - Kompletan priručnik koji će Vam pomoći u savladavanju tajni Makromedijinog softvera Flash MX 2004. - Da biste u bilo kom trenutnku mogli da radite sa Flash MX 2004, u knjizi su kombinovana teoretska znanja sa praktičnim vežbama. O autorima Šon Paknel, Shawn Pucknell, konsultant i aktivni učesnik interaktivnog okruženja, osnivač je i predsednik grupe korisnika Flasha, FlashinTO. Takođe je odgovoran i za pokretanje godišnjeg kanadskog festivala FlashintheCan Festival. Brajan Hog, Brian Hogg, je slobodni Flash programer i pisac koji radi u Oukvilu, u Ontariju, gde svakodnevno kreira i razvija Flash aplikacije. Prije dolaska na Ten Plus One, Brajan je radio kao Flash projektant za MediumOne Productions. Kreg Svon, Craig Swann, je osnivač CRASH!MEDIACorp., nagrađivane interaktivne dizajnerske agencije koja je kreirala Flash reklame za mnoga poznata imena kao što su: Bacardi, Alliance Atlantis, Coca-Cola i Miller Brewing. Knjiga sadrži: - Potpune informacije o novim osobinama softvera Flash MX 2004 sa objašnjenjima o načinu njihove upotrebe. - Objašnjenja o animaciji i primeni efekata softverom Flash MX 2004. - Pregled osnova ActionScripta, kao i naprednih tehnika i metoda. - Načine povezivanja Flash MX2004 sa spoljašnjim izvorima podataka. - Profesionalne savete o uvoženju raličitih vrsta medija: slika, audio i video fajlova u projekte. - Potpuna objašnjenja o različitim metodama kojima se postižu vrhunski 3D rezultati upotrebom Flash MX 2004 u projektima. - Teme o razvoju i usavršavanju softvera za primenu na džepne uređaje, kao i dizajniranje pristupačnih katrakteristika web aplikacija. - Fajlovi za vježbu nalaze se na sledećim sajtovima: www.peachpit.com i www.flashdemystified.com. Kratak sadržaj Deo I: Osnove Poglavlje 1 Dobrodošli u Flash MX 2004 Poglavlje 2 Pregled interfejsa i alata Poglavlje 3 Biblioteka, simboli i vremenski tok (Timeline) Poglavlje 4 Istraživanje panoa i prikaza Poglavlje 5 Uvoženje Poglavlje 6 Animacija, efekti i rad sa maskama Poglavlje 7 Postupci (Behaviors) Deo II: ActionScript Poglavlje 8 Upoznavenje sa ActionScript-om Poglavlje 9 Osnove ActionScript-a: Podaci i izjave Poglavlje 10 ActionScript: Funkcije, događaji i objekti Poglavlje 11 Animacija i crtanje pomoću ActionScript-a: Crtanje API-a Poglavlje 12 Komponente Deo III: Elementi Poglavlje 13 Tekst Poglavlje 14 Slike Poglavlje 15 Audio Poglavlje 16 Video Deo IV: Proširenje Flash-a Poglavlje 17 Pristup spoljašnjim podacima Poglavlje 18 Napredna komunikacija Deo V: Naredni koraci Poglavlje 19 Pisanje koda koji uzdrmava: Najbolji način za uvežbavanje ActionScript-a Poglavlje 20 OOP za Flash-ere Poglavlje 21 Matematika za Flash-ere Poglavlje 22 3D u Flash-u Deo VI: Završni radovi Poglavlje 23 Objavljivanje Poglavlje 24 Usavršavanje za primenu na džepne uređaje Poglavlje 25 Otkrivanje i ispravljanje greške (Troubleshooting) Poglavlje 26 Pristupačnost Poglavlje 27 Flash plejer Indeks

    Dodatne informacije

    Izdavač Kompjuter biblioteka
    Preporuka Ne

    Tagovi Proizvoda

    Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

    Moja korpa

    Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

    Reklama

    Newsletter