Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.205

Facebook slicica

Katalog

OpenGL Vodič za programere

OpenGL Vodič za programere

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-7310-362-4

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K2567

Broj strana:

839

Težina:

1250 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

30,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Programiranje grafike - OpenGL vodič za programere (prevod petog izdanja)

OpenGL je moćni softverski interfejs, koji se upotrebljava za kreiranje visokokvalitetnih, kompjuterski generisanih slika i interaktivnih aplikacija koje koriste 2D i 3D objekte, bitmape i slike u boji.

OpenGL vodič za programere (peto izdanje) obezbjeđuje konačne i sveobuhvatne informacije o OpenGL-u i OpenGL pomoćnoj biblioteci. Prethodno izdanje je pokrivalo OpenGL u verziji 1.4. Peto izdanje najprodavanije crvene knjige sadrži najnovije karakteristike OpenGL verzija 1.5 i 2.0, uključujući i uvodne napomene o OpenGL Shading jeziku.

U ovoj knjizi ćete pronaći jasna objašnjenja OpenGL funkcionalnosti i mnogih osnovnih tehnika u vezi sa računarskom grafikom, kao što su kreiranje i renderovanje 3D modela, interaktivan pregled objekata iz različitih perspektiva i korišćenje efekata sjenki, osvetljenja i postavljanja tekstura, uključujući i mapiranje tekstura, ublažavanje oštrih ivica objekata, efekat magle i atmosferske efekte, NURBS, obradu slika i još mnogo štošta. Analizirane su i mnoge druge ključne teme, kao što su poboljšavanje performansi, OpenGL proširenja i tehnike za rad na različitim platformama.

Ovo izdanje je znatno prošireno da bi uključilo nove karakteristike OpenGL verzija 1.5 i 2.0, uključujući:

- skladištenje polja čvorova u baferu objekata u cilju bržeg renderovanja
- postavljanje upita za detaljnije testiranje u vezi sa vidljivošću objekata
- mape tekstura čije dimenzije nisu stepen broja dva sprajtove koji se sastoje od tačaka
- izdvojene matrične operacije za RBG i alfa objekte
smiještanje podataka u veći broj kolornih bafera korišćenjem
GLSL-a

  • Originalni naziv: OpenGL Programming Guide...
  • Prevodilac: Goran Janaćković
  • Izdanje: 5
  • Godina: 2007
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x235
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Programiranje grafike - OpenGL vodič za programere (prevod petog izdanja) OpenGL je moćni softverski interfejs, koji se upotrebljava za kreiranje visokokvalitetnih, kompjuterski generisanih slika i interaktivnih aplikacija koje koriste 2D i 3D objekte, bitmape i slike u boji. OpenGL vodič za programere (peto izdanje) obezbjeđuje konačne i sveobuhvatne informacije o OpenGL-u i OpenGL pomoćnoj biblioteci. Prethodno izdanje je pokrivalo OpenGL u verziji 1.4. Peto izdanje najprodavanije crvene knjige sadrži najnovije karakteristike OpenGL verzija 1.5 i 2.0, uključujući i uvodne napomene o OpenGL Shading jeziku. U ovoj knjizi ćete pronaći jasna objašnjenja OpenGL funkcionalnosti i mnogih osnovnih tehnika u vezi sa računarskom grafikom, kao što su kreiranje i renderovanje 3D modela, interaktivan pregled objekata iz različitih perspektiva i korišćenje efekata sjenki, osvetljenja i postavljanja tekstura, uključujući i mapiranje tekstura, ublažavanje oštrih ivica objekata, efekat magle i atmosferske efekte, NURBS, obradu slika i još mnogo štošta. Analizirane su i mnoge druge ključne teme, kao što su poboljšavanje performansi, OpenGL proširenja i tehnike za rad na različitim platformama. Ovo izdanje je znatno prošireno da bi uključilo nove karakteristike OpenGL verzija 1.5 i 2.0, uključujući: - skladištenje polja čvorova u baferu objekata u cilju bržeg renderovanja - postavljanje upita za detaljnije testiranje u vezi sa vidljivošću objekata - mape tekstura čije dimenzije nisu stepen broja dva sprajtove koji se sastoje od tačaka - izdvojene matrične operacije za RBG i alfa objekte smiještanje podataka u veći broj kolornih bafera korišćenjem GLSL-a

Dodatne informacije

Izdavač Kompjuter biblioteka
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter