Detalji
Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, proširena i nova poglavlja koja obuhvataju Enhanced Campaignes, Google Ads Express, Google Product Listing Ads i još mnogo štošta. Otkrivene su i promene u oglašavanju velikih podataka, a dodati su prošireni odeljci i neophodna ažuriranja.
Ažuriranja specifična za ovo izdanje uključuju:
- moćne strategije licitiranja koje koriste liste remarketinga za pretragu oglasa
- nove funkcije dodataka za oglase
- mogućnosti automatizacije pomoću skriptova
Bonus Online Content koji uključuje linkove do mnoštvo resursa i vodiča koji obuhvataju registraciju naziva domena, postavljanje veb sajta, odabir usluge e-pošte, odabir usluge korpe za kupovinu, pronalaženje proizvoda za prodaju i pokretanje Google Ads naloga za vaše preduzeće.
Čitaoci dobijaju najnovije informacije uparene sa trenutnim snimcima ekrana, svežim primerima i novim tehnikama. Stručnjaci za Google Ads i oglašivači Perry Marshall, Mike Rhodes i Bryan Todd će vas naučiti kako da kreirate agresivnu, pojednostavljenu kampanju koja dokazano povećava vidljivost pretraživača, dosledno beležili klikove, udvostručuje saobraćaj na veb sajtu i povećava prodaju proizvoda. Bez obzira da li ste trenutni oglašivač ili novi u AdWordsu, ovaj vodič je neophodan priručnik.