Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.205

Facebook slicica

Katalog

Vodič za cool dizajniranje

Vodič za cool dizajniranje

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: John McWade


ISBN:

978-953-299-021-8

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K5904

Broj strana:

230

Težina:

600 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

36,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Ova knjiga, poput svoje dvije prethodnice, predstavlja zbirku članaka i časopisa Before & After pod naslovom How to design cool stuff.

Before & After, za one koji to ne znaju, je časopis namijenjen učenju grafičkog dizajna. Možda bi ipak bilo bolje reći da je to časopis koji objašnjava grafički dizajn jer kod nas nema učenja u smislu klasičnog tečaja gdje se vještine uče redoslijedom, nadograđujući se na prethodno naučene.

Možda trebate napraviti brošuru. Ili prezentaciju. Ili trebate urediti bilten. Ili trebate napraviti web mjesto. Možda vam treba logotip za novu firmu. Ili reklama. Ili omot za DVD. Što god da je u pitanju, trebate ispričati neku priču na vizualni način, tako da se može vidjeti. Tu na scenu stupa dizajn.

Tu na scenu također stupa i planiranje. Da biste osmislili kuću, haljinu ili čak posao, najprije trebate osmisliti plan, a zatim ga provesti u djelo. Before & After predstavlja vam stvarne primjere. vii Ovu smo knjigu organizirali u tri dijela: teorije, praksa i projekti. Naravno, ti se dijelovi preklapaju jer svaki se dizajn sastoji od sva tri dijela. Teorija se bavi osnovama. Osnove se ne zovu tako jer su jednostavne, već zato što predstavljaju temelj svakog dizajna. Osnove uključuju linije, likove, smjer, kretnju, omjer, proporcije, sličnost, bliskost, boje, kompoziciju i tako dalje. Naučite osnove jer će vam omogućiti lakši rad i bolji dizajn.

Praksa predstavlja praktične metode i tehnike. Vrijednost ovog dijela leži u prenosivosti. Tehnika podrezivanja fotografija u brošuri može se primijeniti i u izradi web stranice. Način smještanja teksta, podešavanja margina ili preklapanja objekata u oglasu može se primijeniti i u biltenu. Neke tehnike daju jak efekt i daju dramatične rezultate, što ih čini očiglednim. Neke su utjecajne, ali nezamjetne i mogu se neopazice ponavljati do u nedogled. Vidjet ćete, sve imaju svoju svrhu. Projekti su cjeloviti radni pothvati – brošure, bilteni, web mjesta, posjetnice, prezentacije i logotipi – u kojima ćete primijeniti i teoriju i praksu. Projekti istodobno prikazuju i koncept i primjenu – što smo napravili, kako, te što je najvažnije, zašto.

Naši projekti ujedno predstavljaju sjajne predloške za vaše projekte. Vi možete, u većoj ili manjoj mjeri, kopirati naša rješenja i primijeniti ih na svoja uz primjenu stečenog znanja.

  • Originalni naziv: Before & After: How to...
  • Prevodilac: Zoran Juras
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2010
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Ova knjiga, poput svoje dvije prethodnice, predstavlja zbirku članaka i časopisa Before & After pod naslovom How to design cool stuff. Before & After, za one koji to ne znaju, je časopis namijenjen učenju grafičkog dizajna. Možda bi ipak bilo bolje reći da je to časopis koji objašnjava grafički dizajn jer kod nas nema učenja u smislu klasičnog tečaja gdje se vještine uče redoslijedom, nadograđujući se na prethodno naučene. Možda trebate napraviti brošuru. Ili prezentaciju. Ili trebate urediti bilten. Ili trebate napraviti web mjesto. Možda vam treba logotip za novu firmu. Ili reklama. Ili omot za DVD. Što god da je u pitanju, trebate ispričati neku priču na vizualni način, tako da se može vidjeti. Tu na scenu stupa dizajn. Tu na scenu također stupa i planiranje. Da biste osmislili kuću, haljinu ili čak posao, najprije trebate osmisliti plan, a zatim ga provesti u djelo. Before & After predstavlja vam stvarne primjere. vii Ovu smo knjigu organizirali u tri dijela: teorije, praksa i projekti. Naravno, ti se dijelovi preklapaju jer svaki se dizajn sastoji od sva tri dijela. Teorija se bavi osnovama. Osnove se ne zovu tako jer su jednostavne, već zato što predstavljaju temelj svakog dizajna. Osnove uključuju linije, likove, smjer, kretnju, omjer, proporcije, sličnost, bliskost, boje, kompoziciju i tako dalje. Naučite osnove jer će vam omogućiti lakši rad i bolji dizajn. Praksa predstavlja praktične metode i tehnike. Vrijednost ovog dijela leži u prenosivosti. Tehnika podrezivanja fotografija u brošuri može se primijeniti i u izradi web stranice. Način smještanja teksta, podešavanja margina ili preklapanja objekata u oglasu može se primijeniti i u biltenu. Neke tehnike daju jak efekt i daju dramatične rezultate, što ih čini očiglednim. Neke su utjecajne, ali nezamjetne i mogu se neopazice ponavljati do u nedogled. Vidjet ćete, sve imaju svoju svrhu. Projekti su cjeloviti radni pothvati – brošure, bilteni, web mjesta, posjetnice, prezentacije i logotipi – u kojima ćete primijeniti i teoriju i praksu. Projekti istodobno prikazuju i koncept i primjenu – što smo napravili, kako, te što je najvažnije, zašto. Naši projekti ujedno predstavljaju sjajne predloške za vaše projekte. Vi možete, u većoj ili manjoj mjeri, kopirati naša rješenja i primijeniti ih na svoja uz primjenu stečenog znanja.

Dodatne informacije

Izdavač Miš
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter