Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Maya 5 bez tajni

Maya 5 bez tajni

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

86-7310-265-0

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K0541

Broj strana:

949

Težina:

1844 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

127,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Maya je vodeća high-end 3D aplikacija. Knjiga je napisana za sve vrste korisnika, od početnika do profesionalaca koji su radili u prethodnim verzijama. Na CD-u su uključeni su svi fajlovi koji su neophodni za kompletiranje animacionog projekta predstavljenog u knjizi.

Kroz ovu knjigu je predstavljen kompletno novi, kohezivni, ekspertski organizovan animacioni projekat koji Vas uči specifičnim veštinama koje obezbeđuje rad sa paketom Maya, i istovremeno pruža praktični uvid u celokupni proces animiranja. Fajlovi podrške organizovani po fazama omogućavaju uključivanje u projekat u bilo kojoj tački - znači, možete da pročitate ovu knjigu od korica do korica, ili je koristite kao priručnik, detaljnije se zaustavljajući kada su Vam neophodne informacije ili vežbe o specifičnom modelovanju, animiranju i tehnikama renderovanja. Odakle god da počnete, pronaći ćete stručne savete o najnovijim karakteristikama paketa Maya, prečice zahvaljujući kojima štedite dosta vremena, i napredne mogućnosti.

Komentar kupca
Poštovani, ovo nije pitanje niti ništa slično tome, već ogromna pohvala za vaše izdanje MAYA 5 bez tajni koja je jedna od najboljih knjiga ikad izdatih - prevod bez greške. Svaka čast. Trebali bi više pažnje posvetiti ovoj oblasti, jer vam to očigledno super ide!

Marko Jocić



Ovo izdanje obuhvata:

- Osnove Maya-e: kratak pregled interfejsa, plus planiranje, pisanje i postavljanje priče za animaciju.
- Modelovanje: NURBS, poligoni i korišćenje alatke Subdivision Surfaces, modelovanje karaktera.
- Animacija: putanje i kosti, deformeri, povezivanje, Trax, dinamika čvrstih tela, MEL skriptovanje, animacija čestica, animacija vođena izrazima.
- Izlaz: arhitektura renderovanja, renderovanje, senčenje i teksture, osvetljavanje, specijalni svetlosni efekti.
- Napredne alatke i tehnike: Paint Effects, kosine i zapremine, dinamika mekih tela, Fluid Effects, Fur i Cloth.

Na CD-u

Uključeni su svi fajlovi koji su neophodni za kompletiranje animacionog projekta predstavljenog u knjizi. To podrazumeva fajlove za sve faze projekta, tako da možete da se uključite u projekat u bilo kom trenutku, i imaćete kompletirane sve prethodne korake. Takođe, uključen je softver Maya Personal Learning Edition.

O glavnim autorima

John Kundert-Gibbs je direktor programa Digital Production Arts na Cleamson University, i autor nekoliko publikacija o paketu Maya, kompjuterskoj grafici i postizanju dramskih efekata u animaciji. Peter Lee je direktor Storydale-a u Južnoj Koreji, gde radi na TV serijama, reklamama i filmovima. Radio je i kao 3D stručnjak na različitim filmskim projektima i projektima za kreiranje igara.

Kratak sadržaj

Predgovor

Uvod

I DEO: PRE NEGO ŠTO POČNETE

Poglavlje 1: Interfejs Maya-e
Poglavlje 2: Kreiranje animirane priče
Poglavlje 3: Priprema za rad sa Maya-om

II DEO: MODELOVANJE

Poglavlje 4: Osnove modelovanja
Poglavlje 5: NURBS modelovanje
Poglavlje 6: Poligoni i alatka Subdivision Surfaces
Poglavlje 7: Modelovanje karaktera

III DEO: DEFINISANJE ANIMACIJE POMOĆU KLJUČNIH KADROVA

Poglavlje 8: Osnovna animacija
Poglavlje 9: Deformeri i skeleti: Uređivanje I
Poglavlje 10: Povezivanje i kontrole: Uređivanje II
Poglavlje 11: Animacija karaktera
Poglavlje 12: Tehnike nelinearne animacije

IV DEO: AUTOMATIZOVANA ANIMACIJA

Poglavlje 13: Animacija čvrstih tela
Poglavlje 14: Uvod u MEL
Poglavlje 15: Programiranje pomoću MEL-a
Poglavlje 16: Animacija vođena izrazima
Poglavlje 17: Uvod u čestice
Poglavlje 18: Napredna animacija čestica

V DEO: KREIRANJE IZLAZA

Poglavlje 19: Osnove renderovanja
Poglavlje 20: Definisanje osvetljenja za animaciju
Poglavlje 21: Definisanje tekstura za animaciju
Poglavlje 22: Napredno renderovanje za animaciju

VI DEO: NAPREDNE TEME

Poglavlje 23: Modul Fur
Poglavlje 24: Modul Cloth
Poglavlje 25: Modul Paint Effects
Poglavlje 26: Modul Fluid Effects
Poglavlje 27: Uklapanje i editovanje

Indeks

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2004
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 165x235
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Maya je vodeća high-end 3D aplikacija. Knjiga je napisana za sve vrste korisnika, od početnika do profesionalaca koji su radili u prethodnim verzijama. Na CD-u su uključeni su svi fajlovi koji su neophodni za kompletiranje animacionog projekta predstavljenog u knjizi. Kroz ovu knjigu je predstavljen kompletno novi, kohezivni, ekspertski organizovan animacioni projekat koji Vas uči specifičnim veštinama koje obezbeđuje rad sa paketom Maya, i istovremeno pruža praktični uvid u celokupni proces animiranja. Fajlovi podrške organizovani po fazama omogućavaju uključivanje u projekat u bilo kojoj tački - znači, možete da pročitate ovu knjigu od korica do korica, ili je koristite kao priručnik, detaljnije se zaustavljajući kada su Vam neophodne informacije ili vežbe o specifičnom modelovanju, animiranju i tehnikama renderovanja. Odakle god da počnete, pronaći ćete stručne savete o najnovijim karakteristikama paketa Maya, prečice zahvaljujući kojima štedite dosta vremena, i napredne mogućnosti. Komentar kupca Poštovani, ovo nije pitanje niti ništa slično tome, već ogromna pohvala za vaše izdanje MAYA 5 bez tajni koja je jedna od najboljih knjiga ikad izdatih - prevod bez greške. Svaka čast. Trebali bi više pažnje posvetiti ovoj oblasti, jer vam to očigledno super ide! Marko Jocić Ovo izdanje obuhvata: - Osnove Maya-e: kratak pregled interfejsa, plus planiranje, pisanje i postavljanje priče za animaciju. - Modelovanje: NURBS, poligoni i korišćenje alatke Subdivision Surfaces, modelovanje karaktera. - Animacija: putanje i kosti, deformeri, povezivanje, Trax, dinamika čvrstih tela, MEL skriptovanje, animacija čestica, animacija vođena izrazima. - Izlaz: arhitektura renderovanja, renderovanje, senčenje i teksture, osvetljavanje, specijalni svetlosni efekti. - Napredne alatke i tehnike: Paint Effects, kosine i zapremine, dinamika mekih tela, Fluid Effects, Fur i Cloth. Na CD-u Uključeni su svi fajlovi koji su neophodni za kompletiranje animacionog projekta predstavljenog u knjizi. To podrazumeva fajlove za sve faze projekta, tako da možete da se uključite u projekat u bilo kom trenutku, i imaćete kompletirane sve prethodne korake. Takođe, uključen je softver Maya Personal Learning Edition. O glavnim autorima John Kundert-Gibbs je direktor programa Digital Production Arts na Cleamson University, i autor nekoliko publikacija o paketu Maya, kompjuterskoj grafici i postizanju dramskih efekata u animaciji. Peter Lee je direktor Storydale-a u Južnoj Koreji, gde radi na TV serijama, reklamama i filmovima. Radio je i kao 3D stručnjak na različitim filmskim projektima i projektima za kreiranje igara. Kratak sadržaj Predgovor Uvod I DEO: PRE NEGO ŠTO POČNETE Poglavlje 1: Interfejs Maya-e Poglavlje 2: Kreiranje animirane priče Poglavlje 3: Priprema za rad sa Maya-om II DEO: MODELOVANJE Poglavlje 4: Osnove modelovanja Poglavlje 5: NURBS modelovanje Poglavlje 6: Poligoni i alatka Subdivision Surfaces Poglavlje 7: Modelovanje karaktera III DEO: DEFINISANJE ANIMACIJE POMOĆU KLJUČNIH KADROVA Poglavlje 8: Osnovna animacija Poglavlje 9: Deformeri i skeleti: Uređivanje I Poglavlje 10: Povezivanje i kontrole: Uređivanje II Poglavlje 11: Animacija karaktera Poglavlje 12: Tehnike nelinearne animacije IV DEO: AUTOMATIZOVANA ANIMACIJA Poglavlje 13: Animacija čvrstih tela Poglavlje 14: Uvod u MEL Poglavlje 15: Programiranje pomoću MEL-a Poglavlje 16: Animacija vođena izrazima Poglavlje 17: Uvod u čestice Poglavlje 18: Napredna animacija čestica V DEO: KREIRANJE IZLAZA Poglavlje 19: Osnove renderovanja Poglavlje 20: Definisanje osvetljenja za animaciju Poglavlje 21: Definisanje tekstura za animaciju Poglavlje 22: Napredno renderovanje za animaciju VI DEO: NAPREDNE TEME Poglavlje 23: Modul Fur Poglavlje 24: Modul Cloth Poglavlje 25: Modul Paint Effects Poglavlje 26: Modul Fluid Effects Poglavlje 27: Uklapanje i editovanje Indeks

Dodatne informacije

Izdavač Kompjuter biblioteka
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter