Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.231

Facebook slicica

Katalog

LightWave 3D 8 za Wwisindows i Macintosh

LightWave 3D 8 za Wwisindows i Macintosh

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

86-7310-295-2

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K0620

Broj strana:

402

Težina:

512 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

53,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Naučite LightWave 3D sami na brz i lak način! Ovaj vizuelni brzi vodič umesto dugačkih objašnjenja koristi slike. Za tren oka ćete biti u toku! Potrebno vam je da brzo naučite LightWave 3D? Pokušajte sa vizuelnim brzim vodičem! Ima lak, vizuelan pristup upoznavanju sa programom LightWave 3D, koristeći slike za upoznavanje sa softverom i uputstva. Koristi se kao priručnik - sami tražite ono što vam je potrebno i krećete pravo na posao. Bez predugačkih pasusa - koncizni, direktni komentari objašnjavaju sve što vam je potrebno.

Arthur Howe je počeo da koristi program LightWave 3D još 1994. godine, praveći animacije za televizijske reklame i korporativne video snimke. Radio je u nekoliko kompanija koje se bave vizuelnim efektima, uključujući Digital Domain i Netter Digital. Od 1996. do 2002. godine radio je kao koordinator testiranja softvera kompanije Newtek, a potom i kao menadžer projekta, učestvujući u razvijanju programa LightWave 3D. Trenutno je partner u kompaniji H2MW Consultants, LLC, firmi koja se bavi tehničkim savetovanjem.

Brian E. Marshall već devet godina koristi program LightWave 3D. Predavao je kompjutersku grafiku na Akademiji Umetnosti u San Francisku i Tehnološkom Institutu Nove Engleske u Woriku (Rod Ajlend). Radio je kao pisac u NewTek-ovom timu za dokumentaciju, viši animator / tehnički urednik u kompaniji Midway Games i glavni animator u kompaniji Knowware, Inc. Trenutno je partner u kompaniji H2MW Consultants, LLC.

Kratak sadržaj

Sadržaj
Uvod
Poglavlje 1 Početak rada
Poglavlje 2 Obilazak prikaza
Poglavlje 3 Kreiranje geometrije
Poglavlje 4 Uređivanje geometrije
Poglavlje 5 Mape krajnjih tačaka
Poglavlje 6 Početak animacije
Poglavlje 7 Objekti i kosti
Poglavlje 8 Osvetljenje
Poglavlje 9 Kamere
Poglavlje 10 Napredne alatke za animaciju
Poglavlje 11 Kreiranje specijalnih efekata
Poglavlje 12 Površine i teksture
Poglavlje 13 Renderovanje scene
Indeks

  • Originalni naziv: LightWave 3D 8 for Windows...
  • Prevodilac: Marina Jovanović
  • Edicija: Vizuelni brzi vodič
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2005
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 165x235
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

    Detalji

    Naučite LightWave 3D sami na brz i lak način! Ovaj vizuelni brzi vodič umesto dugačkih objašnjenja koristi slike. Za tren oka ćete biti u toku! Potrebno vam je da brzo naučite LightWave 3D? Pokušajte sa vizuelnim brzim vodičem! Ima lak, vizuelan pristup upoznavanju sa programom LightWave 3D, koristeći slike za upoznavanje sa softverom i uputstva. Koristi se kao priručnik - sami tražite ono što vam je potrebno i krećete pravo na posao. Bez predugačkih pasusa - koncizni, direktni komentari objašnjavaju sve što vam je potrebno. Arthur Howe je počeo da koristi program LightWave 3D još 1994. godine, praveći animacije za televizijske reklame i korporativne video snimke. Radio je u nekoliko kompanija koje se bave vizuelnim efektima, uključujući Digital Domain i Netter Digital. Od 1996. do 2002. godine radio je kao koordinator testiranja softvera kompanije Newtek, a potom i kao menadžer projekta, učestvujući u razvijanju programa LightWave 3D. Trenutno je partner u kompaniji H2MW Consultants, LLC, firmi koja se bavi tehničkim savetovanjem. Brian E. Marshall već devet godina koristi program LightWave 3D. Predavao je kompjutersku grafiku na Akademiji Umetnosti u San Francisku i Tehnološkom Institutu Nove Engleske u Woriku (Rod Ajlend). Radio je kao pisac u NewTek-ovom timu za dokumentaciju, viši animator / tehnički urednik u kompaniji Midway Games i glavni animator u kompaniji Knowware, Inc. Trenutno je partner u kompaniji H2MW Consultants, LLC. Kratak sadržaj Sadržaj Uvod Poglavlje 1 Početak rada Poglavlje 2 Obilazak prikaza Poglavlje 3 Kreiranje geometrije Poglavlje 4 Uređivanje geometrije Poglavlje 5 Mape krajnjih tačaka Poglavlje 6 Početak animacije Poglavlje 7 Objekti i kosti Poglavlje 8 Osvetljenje Poglavlje 9 Kamere Poglavlje 10 Napredne alatke za animaciju Poglavlje 11 Kreiranje specijalnih efekata Poglavlje 12 Površine i teksture Poglavlje 13 Renderovanje scene Indeks

    Dodatne informacije

    Izdavač Kompjuter biblioteka
    Preporuka Ne

    Tagovi Proizvoda

    Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

    Moja korpa

    Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

    Reklama

    Newsletter