Detalji
Ako tek počinjete da programirate na jeziku Python i tražite dobar uvod, ovo je knjiga za vas. Napisao ju je predavač iz oblasti računarskih nauka a uči vas principima programiranja kroz izradu jednostavnih kompjuterskih igara.
Steći ćete znanje koje vam je potrebno za programiranje aplikacija na jeziku Python i saznaćete kako se ono može primjeniti u praksi. U poglavljima su dati primjeri koda koji ilustruju predstavljene koncepte.
Na kraju svakog poglavlja nalaze se sažetak poglavlja i grupa zadataka pomoću kojih provjeravate svoje novostečeno znanje. Kada pročitate ovu knjigu, dobro ćete poznavati mogućnosti Pythona i bićete u stanju da primjenite osnovne principe programiranja koje ste naučili na sledeći programski jezik na koji pređete.
U knjizi je obrađeno:
- sastavljanje, isjecanje i indeksiranje znakovnih nizova
- definisanje funkcija
- učitavanje podataka iz tekstualnih datoteka i upisivanje podataka u njih
- izrada sprajtova i rad s njima
- osnove objektno orijentisanog programiranja
- izrada grafičkog korisničkog interfejsa
- rad sa zvukom i muzikom, i izrada animacija