Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

25.357

Facebook slicica

Katalog

Osnove produkt menadžmenta

Osnove produkt menadžmenta

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Lejla Softić


ISBN:

M3881x

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

M4058

Broj strana:

0

Težina:

110 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

58,50 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Koliko je tržišnih potreba, toliko može biti i raznovrsnih (novih) produkata. Pripremajući pojedinosti za kreiranje (novog) produkta, koji će biti namjenjen zadovoljavanju konkretnih potreba klijenata, produkt menadžeri treba da znaju kako se sve aktivnosti u kupo-prodajnom odnosu zasnivaju na preciznom definisanju karakteristika klijenata i njihovih (konkretnih) potreba.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2015
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: CD kutija
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 120x120
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Koliko je tržišnih potreba, toliko može biti i raznovrsnih (novih) produkata. Pripremajući pojedinosti za kreiranje (novog) produkta, koji će biti namjenjen zadovoljavanju konkretnih potreba klijenata, produkt menadžeri treba da znaju kako se sve aktivnosti u kupo-prodajnom odnosu zasnivaju na preciznom definisanju karakteristika klijenata i njihovih (konkretnih) potreba.

Dodatne informacije

Izdavač SoftConsulting s.p. Tuzla
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter