Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

25.357

Facebook slicica

Katalog

Osnove procesa brendiranja

Osnove procesa brendiranja

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Lejla Softić


ISBN:

M3360

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

M3360

Broj strana:

25

Težina:

110 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

58,50 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Svrha poslovnog priručnika – Osnove procesa brendiranja je pružiti osnovne smjernice i informacije neophodne za proces brendiranja u poslovnim organizacijama. Brend kao nematerijalna imovina može se utržiti i to na istovjetan način kako se to čini sa materijalnom imovinom poslovne organizacije.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2014
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: CD kutija
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 120x120
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Svrha poslovnog priručnika – Osnove procesa brendiranja je pružiti osnovne smjernice i informacije neophodne za proces brendiranja u poslovnim organizacijama. Brend kao nematerijalna imovina može se utržiti i to na istovjetan način kako se to čini sa materijalnom imovinom poslovne organizacije.

Dodatne informacije

Izdavač SoftConsulting s.p. Tuzla
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter