Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Osnove poslovnog planiranja i analize poslovanja

Osnove poslovnog planiranja i analize poslovanja

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Lejla Softić


ISBN:

M3351

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

M3351

Broj strana:

20

Težina:

110 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

58,50 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Detaljnim planiranjem i analizom ključnih segmenata budućih aktivnosti, utvrđuje se opravdanost i realnost realizacije istih u budućnosti. Analiza tržišta jedna je od najvažnijih analiza u sklopu poslovnog planiranja. Rezultati analize tržišta osnova su za ocjenu uspješne realizacije planiranih aktivnosti.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2014
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: CD kutija
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 120x120
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Detaljnim planiranjem i analizom ključnih segmenata budućih aktivnosti, utvrđuje se opravdanost i realnost realizacije istih u budućnosti. Analiza tržišta jedna je od najvažnijih analiza u sklopu poslovnog planiranja. Rezultati analize tržišta osnova su za ocjenu uspješne realizacije planiranih aktivnosti.

Dodatne informacije

Izdavač SoftConsulting s.p. Tuzla
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter