Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

27.655

Facebook slicica

Katalog

Prezentacijom do uspjeha - Umijeće predstavljanja

Prezentacijom do uspjeha - Umijeće predstavljanja

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-246-014-4

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

K2208

Broj strana:

258

Težina:

500 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

43,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Dnevno se u svijetu dogodi oko 30 miliona prezentacija. Milioni od tih će biti neuspješni, a milioni će biti ispraćeni sa zijevanjem.
Svjetski konzulat broj jedan u prezentiranju u svojoj knjizi Prezentacija za uspjeh pokazuje kako se povezati s najtežom, najzahtjevnijom publikom - i potaći ih u akciju.

Wiesman pokazuje prezenterima svih vrsta kako da odbace Power Point obrasce za prezentacije i nauče ispričati uzbudljive priče fokusirane na ono što interesira slušatelje. Deseci praktičnih primjera stvarnih studija slučajeva olakšavaju prezenterima da identificiraju svoje stvarne ciljeve i prenesu publici poruku koju žele.

  • Originalni naziv: Power Prezentations
  • Prevodilac: Zdravka Bušić
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2006
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 150x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Dnevno se u svijetu dogodi oko 30 miliona prezentacija. Milioni od tih će biti neuspješni, a milioni će biti ispraćeni sa zijevanjem. Svjetski konzulat broj jedan u prezentiranju u svojoj knjizi Prezentacija za uspjeh pokazuje kako se povezati s najtežom, najzahtjevnijom publikom - i potaći ih u akciju. Wiesman pokazuje prezenterima svih vrsta kako da odbace Power Point obrasce za prezentacije i nauče ispričati uzbudljive priče fokusirane na ono što interesira slušatelje. Deseci praktičnih primjera stvarnih studija slučajeva olakšavaju prezenterima da identificiraju svoje stvarne ciljeve i prenesu publici poruku koju žele.

Dodatne informacije

Izdavač Mate naklada
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter