Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.205

Facebook slicica

Katalog

Predatorsko razmišljanje - Kako nadigrati konkurenciju

Predatorsko razmišljanje - Kako nadigrati konkurenciju

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Dejv Trot


ISBN:

978-86-902162-6-0

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

B9403

Broj strana:

320

Težina:

401 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

28,70 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Na filozofiji kreativnog promišljanja, koje je provokativno nazvao predatorskim, Dejvid Trot je izgradio karijeru izuzetnog kopirajtera, kreativnog direktora i osnivača vanserijskih advertajzing agencije. Ovom knjigom obraća se širokoj publici. Anegdotskim pričama iz istorije biznisa, kulture, umetnosti, sporta, stvarnosti uopšteno, a pre svega iz svog ličnog i profesionalnog sveta, Trot je uspostavio kako istinski masterklas na temu nadmudrivanja konkurencije, tako i nadahnjujuću knjigu koja na kreativan način otkriva suštinu našeg postojanja u zajednici s drugima.

  • Prevodilac: Dušica Stojanović
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2022
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 130x190
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Na filozofiji kreativnog promišljanja, koje je provokativno nazvao predatorskim, Dejvid Trot je izgradio karijeru izuzetnog kopirajtera, kreativnog direktora i osnivača vanserijskih advertajzing agencije. Ovom knjigom obraća se širokoj publici. Anegdotskim pričama iz istorije biznisa, kulture, umetnosti, sporta, stvarnosti uopšteno, a pre svega iz svog ličnog i profesionalnog sveta, Trot je uspostavio kako istinski masterklas na temu nadmudrivanja konkurencije, tako i nadahnjujuću knjigu koja na kreativan način otkriva suštinu našeg postojanja u zajednici s drugima.

Dodatne informacije

Izdavač Laguna
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter