Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.205

Facebook slicica

Katalog

Poslovno odlučivanje - Inovativna rješenja za goruća pitanja

Poslovno odlučivanje - Inovativna rješenja za goruća pitanja

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: J. F. Yates


ISBN:

978-953-246-116-9

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

D4134

Broj strana:

256

Težina:

473 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

43,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

PRAKTIČNE STRATEGIJE ZA POBOLJŠANJE SVAKODNEVNIH ODLUKA

Zašto nas neki ljudi u nekim tvrtkama stalno zapanjuju izvrsnim odlukama, dok u drugim tvrtkama čine pogrješku za pogrješkom? Razumiju li oni bolje svoje poslovanje? Ili su jednostavno pametniji? Ili je sve to stvar sreće?

Odgovor, prema J. Frank Yatesu, nije niti jedan od navedenih. Ključ je, rijetko spoznat, u tomu kako menadžeri upravljaju procesom odlučivanja- praksa poslovnog odlučivanja menadžera.

Na temelju trideset godina istraživanja i iskustva kao i studiranja psihologije, ekonomije, statistike, strategije, medicine i drugih polja koja objašnjavaju prirodu problema poslovnog odlučivanja, Yates naglašava deset osnovnih elementa odlučivanja koji su ključni u upravljaju procesom donošenja poslovnih odluka i, naposljetku ne manje važno, boljih odluka tvrtke. On obuhvaća probleme u rasponu od prepoznavanja je li odluka uopće potrebna, do osiguravanja njene provedbe. Ukazuje na činjenicu kako se dobar rezultat postiže ukoliko se menadžeri pobrinu za učinkovito rješenje svih deset ključnih elementa odlučivanja u svakom od problema odlučivanja s kojim se tvrtka susretne. Također otkriva kako se, s druge pak strane, kronično loše odluke mogu pratiti do menadžera koji su odobrili, ili čak stvorili uvjete u kojima barem jedan od ključnih elemenata odlučivanja nije kvalitetno razmotren.

Poslovno odlučivanje ukazuje menadžerima na svim razinama kako oblikovati i voditi aktivnosti unutar njihovih jedinica u interesu tvrtke. Također, daje preporuke koje svaki menadžer može lako pratiti kako bi stalno poboljšavao učinkovitost poslovnog odlučivanja tijekom svoje karijere.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2012
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 160x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

PRAKTIČNE STRATEGIJE ZA POBOLJŠANJE SVAKODNEVNIH ODLUKA Zašto nas neki ljudi u nekim tvrtkama stalno zapanjuju izvrsnim odlukama, dok u drugim tvrtkama čine pogrješku za pogrješkom? Razumiju li oni bolje svoje poslovanje? Ili su jednostavno pametniji? Ili je sve to stvar sreće? Odgovor, prema J. Frank Yatesu, nije niti jedan od navedenih. Ključ je, rijetko spoznat, u tomu kako menadžeri upravljaju procesom odlučivanja- praksa poslovnog odlučivanja menadžera. Na temelju trideset godina istraživanja i iskustva kao i studiranja psihologije, ekonomije, statistike, strategije, medicine i drugih polja koja objašnjavaju prirodu problema poslovnog odlučivanja, Yates naglašava deset osnovnih elementa odlučivanja koji su ključni u upravljaju procesom donošenja poslovnih odluka i, naposljetku ne manje važno, boljih odluka tvrtke. On obuhvaća probleme u rasponu od prepoznavanja je li odluka uopće potrebna, do osiguravanja njene provedbe. Ukazuje na činjenicu kako se dobar rezultat postiže ukoliko se menadžeri pobrinu za učinkovito rješenje svih deset ključnih elementa odlučivanja u svakom od problema odlučivanja s kojim se tvrtka susretne. Također otkriva kako se, s druge pak strane, kronično loše odluke mogu pratiti do menadžera koji su odobrili, ili čak stvorili uvjete u kojima barem jedan od ključnih elemenata odlučivanja nije kvalitetno razmotren. Poslovno odlučivanje ukazuje menadžerima na svim razinama kako oblikovati i voditi aktivnosti unutar njihovih jedinica u interesu tvrtke. Također, daje preporuke koje svaki menadžer može lako pratiti kako bi stalno poboljšavao učinkovitost poslovnog odlučivanja tijekom svoje karijere.

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter