Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Kako razgovaramo 2: Stilovi, vrednosti i razvoj ličnosti

Kako razgovaramo 2: Stilovi, vrednosti i razvoj ličnosti

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-521-3897-5

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

B3710

Broj strana:

280

Težina:

307 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

17,50 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Izdiferencirana psihologija komunikacije

Knjiga Fridmana Šulca fon Tuna, psihologa i eksperta za komunikaciju, klasično je delo psihologije i udžbenik koji je široko zastupljen u školama, na univerzitetima i obukama za poslovne veštine. Knjiga je namenjena širokoj publici jer obezbeđuje alate i putokaze za poboljšanje međuljudske komunikacije.

U drugom delu svoj klasika Kako razgovaramo Fon Tun posvećuje veću pažnju psihosocijalnim aspektima komunikacije. On čitaocu, između ostalog, nudi oruđe koje će mu pomoći da i na poslu uspešnije i sadržajnije razgovara sa kolegama i nadređenima – naročito ako se često suočava sa istim „tipovima“ ljudi i ako mu se neprestano ponavljaju slične situacije. U knjizi je obrađeno sedam stilova komunikacije i načini na koje se oni prepliću i međusobno podržavaju. Autor nam ne prenosi samo puku teoriju nego i znanje koje možemo da upotrebimo u svakodnevnom životu.

Da bi i drugi deo mogao da se čita zasebno, osnova za razumevanje Fon Tunovih ideja ponovljena je i sažeta u uvodnom poglavlju.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2021
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 130x190
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Izdiferencirana psihologija komunikacije Knjiga Fridmana Šulca fon Tuna, psihologa i eksperta za komunikaciju, klasično je delo psihologije i udžbenik koji je široko zastupljen u školama, na univerzitetima i obukama za poslovne veštine. Knjiga je namenjena širokoj publici jer obezbeđuje alate i putokaze za poboljšanje međuljudske komunikacije. U drugom delu svoj klasika Kako razgovaramo Fon Tun posvećuje veću pažnju psihosocijalnim aspektima komunikacije. On čitaocu, između ostalog, nudi oruđe koje će mu pomoći da i na poslu uspešnije i sadržajnije razgovara sa kolegama i nadređenima – naročito ako se često suočava sa istim „tipovima“ ljudi i ako mu se neprestano ponavljaju slične situacije. U knjizi je obrađeno sedam stilova komunikacije i načini na koje se oni prepliću i međusobno podržavaju. Autor nam ne prenosi samo puku teoriju nego i znanje koje možemo da upotrebimo u svakodnevnom životu. Da bi i drugi deo mogao da se čita zasebno, osnova za razumevanje Fon Tunovih ideja ponovljena je i sažeta u uvodnom poglavlju.

Dodatne informacije

Izdavač Laguna
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter