Detalji
Kako da vodite uspješnu medijsku kampanju, a da pritom ne bankrotirate.
Najšire korišten i najuticajniji uvod u odnose s javnošću na svijetu – potpuno, revidirano i ažurirano izdanje za 21. vijek u kome ćete pronaći efikasne strategije za primjenu interneta u poslovanju.
Svaka kompanija s liste Fortune 500, filmska zvijezda i kraljica skandala zna da je za uspjeh u poslu i trajnu podršku javnosti neophodan dobar stručnjak za odnose sa medijima. Međutim, ukoliko ste vlasnik malog preduzeća, preduzetnik ili početnik sa skromnim kapitalom koji želi da stekne prednost u izuzetno konkurentnom okruženju, malo je vjerovatno da ćete angažovati vještog stručnjaka za odnose s medijima.
Knjiga Gerila PR 2.0 navodi sva sredstva koja su vam potrebna da biste započeli sopstvenu kampanju i bili prisutni u medijima. Jasnim i konciznim jezikom, Majkl Levin, jedan od najuspješnijih savjetnika za odnose s javnošću u SAD, otkriva metode koje svakodnevno koristi da bi privukao pažnju medija na velike zvijezde – i kako takve strategije možete primijeniti kada imate mali budžet ili ne raspolažete nikakvim sredstvima. Naučićete da razmišljate kao stručnjak za odnose s medijima i osmislite savršenu strategiju za uspjeh.