Detalji
Knjiga koja će revolucionirati pristup poslu!
Sredinom 90-ih godina, Daniel Goleman, u svojoj je uspješnici Emocionalna inteligencija uveo koncept emocionalne inteligencije ističući važnost sposobnosti kao što su samosvijest, samokontrola, motivacija, empatija, društvene vještine u svakodnevnom životu svakog čovjeka.
Nezadovoljan odnosima u vlastitoj radnoj sredini, ovaj je koncept proširio i razradio istražujući njegovu važnost u radnom okruženju.
Golemanova druga knjiga Emocionalna inteligencija u poslu govori nam da uspješne poslovne vođe i karizmatične pojedince ne određuje njihov kvocijent inteligencije (IQ) pa niti njihova vještina u poslu koji obavljaju, već njihova „emocionalna inteligencija“: sklop sposobnosti koji određuje kako se ljudi nose sa svojim osjećajima, kako surađuju jedni s drugima i kako komuniciraju.
Analizama koje je proveo velik niz stručnjaka u 500 tvrtki, državnih ustanova i neprofitnih organizacija dokazano je da je emocionalna inteligencija mjerilo uspješnosti i izvrsnosti u gotovo svakom poslu.
Ova knjiga objašnjava što je emocionalna inteligencija i zašto je,
za uspjeh u poslu, važnija od kvocijenta inteligencije ili stručnosti.
U njoj je detaljno opisano 12 osobnih vještina temeljenih na samokontroli (primjerice točna procjena samog sebe, samokontrola, inicijativa i optimizam) te 13 ključnih vještina u odnosu s ljudima (primjerice okrenutost prema usluzi, razvoj drugih, upravljanje sukobima i izgrađivanje dobrih odnosa).
Goleman navodi mnogo primjera i anegdota, od tvrtke Fortune 500 do neprofitne predškolske ustanove, koji pokazuju kako navedene vještine vode do uspjeha ili ga osujećuju.