Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Planiranje i analiza kvalitete

Planiranje i analiza kvalitete

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-6070-04-9

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K3224

Broj strana:

664

Težina:

1400 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

84,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

POSTIZANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA!

Knjiga objašnjava kako uspješno i kvalitetno voditi poslovne aktivnosti u poduzeću. Naglašavaju se i opisuju formule, metode i načini analize koje treba primjeniti. Detaljno se istražuje strateški menadžment, samoupravljački timovi, kultura brige o kvaliteti, karte s područjima kontrole, preraspodjela funkcija kvalitete, niveliranje konkurentskih proizvoda i mnogo drugih tema. Kako bi još više osposobila čitatelja da shvati značenje i važnost konačnog rezultata - proizvoda - knjiga uključuje primjere iz različitih kompanija diljem svijeta. Kvaliteta pruža maksimalno zadovoljstvo kupaca i organizacije koja aktivno pruža zadovoljstvo. Zadovoljavanje potrebe društva i kupaca za kvalitetom zahtijeva aktivnu ulogu svih glavnih aktivnosti jedne organizacije te mnoga stručna znanja i stručna pomagala. Ne zahtijeva samo poznavanje statistike već i značajne aktivnosti unutar organizacije: razvijanje i poboljšanje proizvoda, istraživanje tržišta, izradu i planiranje proizvodnih operacija, nadziranje i testiranje, te povratnu informaciju o učinku marketinga i usluga kupcima. Primjena različitih koncepata i načina kontrole kvalitete u jednoj organizaciji rezultirat će povećanjem prihoda od prodaje i smanjivanjem troškova. Uspjeh svakog poduzeća nalazi se u zadovoljstvu potrošača i kvaliteti proizvoda.

  • Izdanje: 3
  • Godina: 1999
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 195x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

POSTIZANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA! Knjiga objašnjava kako uspješno i kvalitetno voditi poslovne aktivnosti u poduzeću. Naglašavaju se i opisuju formule, metode i načini analize koje treba primjeniti. Detaljno se istražuje strateški menadžment, samoupravljački timovi, kultura brige o kvaliteti, karte s područjima kontrole, preraspodjela funkcija kvalitete, niveliranje konkurentskih proizvoda i mnogo drugih tema. Kako bi još više osposobila čitatelja da shvati značenje i važnost konačnog rezultata - proizvoda - knjiga uključuje primjere iz različitih kompanija diljem svijeta. Kvaliteta pruža maksimalno zadovoljstvo kupaca i organizacije koja aktivno pruža zadovoljstvo. Zadovoljavanje potrebe društva i kupaca za kvalitetom zahtijeva aktivnu ulogu svih glavnih aktivnosti jedne organizacije te mnoga stručna znanja i stručna pomagala. Ne zahtijeva samo poznavanje statistike već i značajne aktivnosti unutar organizacije: razvijanje i poboljšanje proizvoda, istraživanje tržišta, izradu i planiranje proizvodnih operacija, nadziranje i testiranje, te povratnu informaciju o učinku marketinga i usluga kupcima. Primjena različitih koncepata i načina kontrole kvalitete u jednoj organizaciji rezultirat će povećanjem prihoda od prodaje i smanjivanjem troškova. Uspjeh svakog poduzeća nalazi se u zadovoljstvu potrošača i kvaliteti proizvoda.

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter