Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Pišem bez pogrješaka

Pišem bez pogrješaka

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-7685-11-9

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

K8708

Broj strana:

106

Težina:

224 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

38,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Kada djetetova bilježnica zove: „Upomoć!“
Približno 25 posto osnovaca danas ima teškoće u ovladavanju pismenošću. Ta nam činjenica govori da četvrtina dječje populacije ne vlada svojim materinskim jezikom! Još više rastužuje spoznaja da teškoće u čitanju i pisanju, nastale još u osnovnoj školi, ostaju prisutne tijekom cijelog života. Poslije mature, pa čak i nakon završenih studija, mnogi ljudi i dalje griješe u pisanju i ne znaju se pismeno izražavati. Nemoguće je pomiriti se s takvom situacijom. Pokušajmo izdvojiti nekoliko osnovnih i učestalih problema:

- neoblikovanost slike slova i slike riječi, propuštanje i miješanje slova i slogova;
- nečitak rukopis;
- nepoznavanje osnova pravopisa i mnogo pravopisnih pogrješaka;
- nesklad između poznavanja pravopisnih pravila i stvarnog pisanja, odnosno nesposobnost primjene pravila u procesu pisanja;
- nesposobnost sastavljanja smislenih i logičnih tekstova;
- odsutnost ljubavi ili čak mržnja prema čitanju;
- negativan stav prema satovima materinskog jezika.

Događa se da dijete s urednim sluhom, vidom i inteligencijom ne može ovladati pravilnim pisanjem zbog nezrelosti dijelova mozga odgovornih za motoričku funkciju ruku, slušnu pažnju i vizualno-prostornu orijentaciju. Upravo to i postaje najčešći razlog niske razine pismenosti, lošeg rukopisa i, posljedično, neprimjerenog ponašanja na nastavi.

Igrama i vježbama opisanima u ovom priručniku stručnjaci iz Znanstveno-istraživačkog centra neuropsihologije pomažu riješiti pet najčešćih problema u pisanju:

Problem 1: propuštanje slova u riječima
Problem 2: zamjena slova u pisanju
Problem 3: ne mogu zapamtiti kako se pišu riječi
Problem 4: ne znam primijeniti pravila
Problem 5: Ne znam opisivati, prepričavati i izlagati svoje misli

Igre i vježbe predstavljene u knjizi pomažu u formiranju mehanizama opisivanja, prepričavanja, usvajanja i utvrđivanja pravopisnih normi, kao i u uklanjanju specifičnih teškoća poput propuštanja i miješanja slova, pamćenja riječi i dr. u djece na početnim stupnjevima disgrafije. Praktične i konkretne preporuke iz ovog priručnika, uz uvjet dosljedne i redovite primjene, pomoći će poučiti dijete pravilnome pisanju u školi, ali i u individualnom radu kod kuće.

  • Prevodilac: Ilona Posokhova
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2010
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 155x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Kada djetetova bilježnica zove: „Upomoć!“ Približno 25 posto osnovaca danas ima teškoće u ovladavanju pismenošću. Ta nam činjenica govori da četvrtina dječje populacije ne vlada svojim materinskim jezikom! Još više rastužuje spoznaja da teškoće u čitanju i pisanju, nastale još u osnovnoj školi, ostaju prisutne tijekom cijelog života. Poslije mature, pa čak i nakon završenih studija, mnogi ljudi i dalje griješe u pisanju i ne znaju se pismeno izražavati. Nemoguće je pomiriti se s takvom situacijom. Pokušajmo izdvojiti nekoliko osnovnih i učestalih problema: - neoblikovanost slike slova i slike riječi, propuštanje i miješanje slova i slogova; - nečitak rukopis; - nepoznavanje osnova pravopisa i mnogo pravopisnih pogrješaka; - nesklad između poznavanja pravopisnih pravila i stvarnog pisanja, odnosno nesposobnost primjene pravila u procesu pisanja; - nesposobnost sastavljanja smislenih i logičnih tekstova; - odsutnost ljubavi ili čak mržnja prema čitanju; - negativan stav prema satovima materinskog jezika. Događa se da dijete s urednim sluhom, vidom i inteligencijom ne može ovladati pravilnim pisanjem zbog nezrelosti dijelova mozga odgovornih za motoričku funkciju ruku, slušnu pažnju i vizualno-prostornu orijentaciju. Upravo to i postaje najčešći razlog niske razine pismenosti, lošeg rukopisa i, posljedično, neprimjerenog ponašanja na nastavi. Igrama i vježbama opisanima u ovom priručniku stručnjaci iz Znanstveno-istraživačkog centra neuropsihologije pomažu riješiti pet najčešćih problema u pisanju: Problem 1: propuštanje slova u riječima Problem 2: zamjena slova u pisanju Problem 3: ne mogu zapamtiti kako se pišu riječi Problem 4: ne znam primijeniti pravila Problem 5: Ne znam opisivati, prepričavati i izlagati svoje misli Igre i vježbe predstavljene u knjizi pomažu u formiranju mehanizama opisivanja, prepričavanja, usvajanja i utvrđivanja pravopisnih normi, kao i u uklanjanju specifičnih teškoća poput propuštanja i miješanja slova, pamćenja riječi i dr. u djece na početnim stupnjevima disgrafije. Praktične i konkretne preporuke iz ovog priručnika, uz uvjet dosljedne i redovite primjene, pomoći će poučiti dijete pravilnome pisanju u školi, ali i u individualnom radu kod kuće.

Dodatne informacije

Izdavač Planet Zoe
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter