Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

29.436

Facebook slicica

Katalog

Paradoks izbora - preživeti izobilje

Paradoks izbora - preživeti izobilje

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Bari Švarc


ISBN:

978-86-86653-56-7

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K7187

Broj strana:

253

Težina:

371 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

39,70 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

U prvom dijelu autor razmatra činjenicu kako se posljednjih godina širi spektar mogućnosti s kojima se ljudi svakog dana suočavaju.

U drugom dijelu razmatra načine na koje biramo i pokazuje kako je teško i zahtjevno napraviti mudar izbor i kako je dobar izbor posebno težak onima koji su rješeni da prave isključivo najbolji izbor, pojedincima koje on naziva „maksimizatori.

Treći dio govori o tome kako i zašto izbor može da uzrokuje patnju i postavlja pitanje da li povećane mogućnosti izbora zaista čine ljude srećnijim i zaključuje da to nije čest slučaj. Jer, uvećani izbor može, zapravo, doprinjeti novoj epidemiji kliničke depresije, koji je zahvatio veliki dio zapadnog svijeta.

Četvrti dio nudi niz preporuka za korišćenje onoga što je pozitivno i izbjegavanje onoga što je negativno u modernoj slobodi izbora.

Knjiga nudi širok spektar rezultata istraživanja psihologa, ekonomista, istraživača tržišta i naučnika koji se bave odlučivanjem o svemu što je u vezi sa izborom i donošenjem odluka.

  • Originalni naziv: The paradox of choice...
  • Prevodilac: Nataša Mrdak, Siniša Božović
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2011
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 140x200
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

U prvom dijelu autor razmatra činjenicu kako se posljednjih godina širi spektar mogućnosti s kojima se ljudi svakog dana suočavaju. U drugom dijelu razmatra načine na koje biramo i pokazuje kako je teško i zahtjevno napraviti mudar izbor i kako je dobar izbor posebno težak onima koji su rješeni da prave isključivo najbolji izbor, pojedincima koje on naziva „maksimizatori. Treći dio govori o tome kako i zašto izbor može da uzrokuje patnju i postavlja pitanje da li povećane mogućnosti izbora zaista čine ljude srećnijim i zaključuje da to nije čest slučaj. Jer, uvećani izbor može, zapravo, doprinjeti novoj epidemiji kliničke depresije, koji je zahvatio veliki dio zapadnog svijeta. Četvrti dio nudi niz preporuka za korišćenje onoga što je pozitivno i izbjegavanje onoga što je negativno u modernoj slobodi izbora. Knjiga nudi širok spektar rezultata istraživanja psihologa, ekonomista, istraživača tržišta i naučnika koji se bave odlučivanjem o svemu što je u vezi sa izborom i donošenjem odluka.

Dodatne informacije

Izdavač Psihopolis institut
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter