Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

29.101

Facebook slicica

Katalog

Osnove strateškog marketinga

Osnove strateškog marketinga

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-0-30277-8

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

B3751

Broj strana:

444

Težina:

600 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

58,70 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Iz recenzija

... S obzirom na interdisciplinarni pristup obra enoj problematici, recenzirana je knjiga rele vantna i za sve koji se zanimaju za općenitu problematiku strateškog upravljanja te ostizanja/očuvanja konkurentske prednosti u širem smislu te riječi.
... Osim toga, kao važno obilježje recenziranog djela treba izdvojiti služenje gotovim predlošci-ma za primjenu teorijskih koncepcija u studentskim projektima i konkretnim poslovima.
... Recenzirano će djelo zasigurno biti korisno i široj stručnoj javnosti, bez obzira na to je li riječ o sadašnjim ili potencijalnim menadžerima ekonomske struke ili pak onima koji samo žele osvježiti relevantna znanja iz područja marketinga i strateškog upravljanja.

prof. dr. sc. Nikša Alfirević, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2014
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 215x260
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Iz recenzija ... S obzirom na interdisciplinarni pristup obra enoj problematici, recenzirana je knjiga rele vantna i za sve koji se zanimaju za općenitu problematiku strateškog upravljanja te ostizanja/očuvanja konkurentske prednosti u širem smislu te riječi. ... Osim toga, kao važno obilježje recenziranog djela treba izdvojiti služenje gotovim predlošci-ma za primjenu teorijskih koncepcija u studentskim projektima i konkretnim poslovima. ... Recenzirano će djelo zasigurno biti korisno i široj stručnoj javnosti, bez obzira na to je li riječ o sadašnjim ili potencijalnim menadžerima ekonomske struke ili pak onima koji samo žele osvježiti relevantna znanja iz područja marketinga i strateškog upravljanja. prof. dr. sc. Nikša Alfirević, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

Dodatne informacije

Izdavač Školska knjiga
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter