Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

25.801

Facebook slicica

Katalog

Osnove političkog komuniciranja

Osnove političkog komuniciranja

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Zoran Tomić


ISBN:

978-953-7035-91-4

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

K8415

Broj strana:

542

Težina:

941 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

59,70 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

U knjizi, koja je već godinama literatura na brojnim sveučilištima, obrađeni su politički odnosi s javnošću, predsjedničke kampanje,
međunarodna politička komunikacija, personalizacija politike i profesionalizacija političke komunikacije. Uz ove nove cjeline, dr. Tomić je bitno osvježio i dopunio stara poglavlja poput teorije odnosa s javnošću (akteri, instrumenti, učinci političke komunikacije), mediji u političkoj komunikaciji i izborne kampanje.

Dr. B. Spahić o knjizi kaže da je značajan doprinos znanosti na području političke komunikacije“, a dr. M. Sapunar ističe kako je dr. Tomić potvrđen kao izvrstan teoretičar, ali i uspješan praktičar na području političke komunikacije jer je organizirao i vodio brojne pobjedničke kampanje.

Pored navedenih, i drugi recenzenati knjige ugledniji profesori s ovog područja u regiji prof. dr. Ivan Tanta, prof. dr. Aleksandar Bogdanić, prof. dr. Đorđe Obradović i prof. dr. Damir Kukić, slažu se da su Osnove političkog komuniciranja literatura studentima, ali i praktičan vodič praktičarima.

Oni se slažu da je knjiga posebno važna aktivnim političarima koji kroz knjigu mogu poboljšati svoju političku komunikaciju a samim time i političke učinke. Knjiga od 540 stranica izišla je u izdanju izdavačke kuće Synopsis.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2012
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

U knjizi, koja je već godinama literatura na brojnim sveučilištima, obrađeni su politički odnosi s javnošću, predsjedničke kampanje, međunarodna politička komunikacija, personalizacija politike i profesionalizacija političke komunikacije. Uz ove nove cjeline, dr. Tomić je bitno osvježio i dopunio stara poglavlja poput teorije odnosa s javnošću (akteri, instrumenti, učinci političke komunikacije), mediji u političkoj komunikaciji i izborne kampanje. Dr. B. Spahić o knjizi kaže da je značajan doprinos znanosti na području političke komunikacije“, a dr. M. Sapunar ističe kako je dr. Tomić potvrđen kao izvrstan teoretičar, ali i uspješan praktičar na području političke komunikacije jer je organizirao i vodio brojne pobjedničke kampanje. Pored navedenih, i drugi recenzenati knjige ugledniji profesori s ovog područja u regiji prof. dr. Ivan Tanta, prof. dr. Aleksandar Bogdanić, prof. dr. Đorđe Obradović i prof. dr. Damir Kukić, slažu se da su Osnove političkog komuniciranja literatura studentima, ali i praktičan vodič praktičarima. Oni se slažu da je knjiga posebno važna aktivnim političarima koji kroz knjigu mogu poboljšati svoju političku komunikaciju a samim time i političke učinke. Knjiga od 540 stranica izišla je u izdanju izdavačke kuće Synopsis.

Dodatne informacije

Izdavač Synopsis
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Najprodavanije

Reklama

Newsletter