Detalji
U knjizi, koja je već godinama literatura na brojnim sveučilištima, obrađeni su politički odnosi s javnošću, predsjedničke kampanje,
međunarodna politička komunikacija, personalizacija politike i profesionalizacija političke komunikacije. Uz ove nove cjeline, dr. Tomić je bitno osvježio i dopunio stara poglavlja poput teorije odnosa s javnošću (akteri, instrumenti, učinci političke komunikacije), mediji u političkoj komunikaciji i izborne kampanje.
Dr. B. Spahić o knjizi kaže da je značajan doprinos znanosti na području političke komunikacije“, a dr. M. Sapunar ističe kako je dr. Tomić potvrđen kao izvrstan teoretičar, ali i uspješan praktičar na području političke komunikacije jer je organizirao i vodio brojne pobjedničke kampanje.
Pored navedenih, i drugi recenzenati knjige ugledniji profesori s ovog područja u regiji prof. dr. Ivan Tanta, prof. dr. Aleksandar Bogdanić, prof. dr. Đorđe Obradović i prof. dr. Damir Kukić, slažu se da su Osnove političkog komuniciranja literatura studentima, ali i praktičan vodič praktičarima.
Oni se slažu da je knjiga posebno važna aktivnim političarima koji kroz knjigu mogu poboljšati svoju političku komunikaciju a samim time i političke učinke. Knjiga od 540 stranica izišla je u izdanju izdavačke kuće Synopsis.