Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Osnove novinarstva

Osnove novinarstva

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-212-152-8

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K9519

Broj strana:

407

Težina:

851 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

55,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

S naslovnice Nedjeljnog vjesnika od 30. svibnja 2004. godine doznajemo za sljedeće događaje: izvještaj iz Stockholma o Europskoj uniji uoči sastanka u Bruxellesu; ekskluzivni intervju s Michaelom Mooreom, koji u Cannesu kaže da njegov film Fahrenheit 9/11 nije film protiv Busha, nego je to film za američki narod; poručnica Vlasta Zekulić govori o tome kako u Afganistan vodi Četvrtu smjenu postrojbe hrvatskih policajaca; podmetnut požar u disko-klubu Best na zagrebačkom Jarunu; umro popularni pjevač Ivica Serfezi.
Dojmljivo, zar ne? A to je samo obična, dosadna nedjelja. Čitatelj novina, slušatelj radija, gledatelj televizije ili surfer na internetu svaki dan doznaju više podataka nego što ih je moguće konzumirati. Malo ljudi u dugom, bogatom životu može doživjeti, ili makar vidjeti, ono što prosječan čitatelj dozna prelistavanjem novina. Sva ta zbivanja primatelju medija prenose novinari, koji izvještavaju o zbivanjima. Novinari su oči i uši milijuna primatelja masovnih medija. Većina ljudi koji su, stjecajem okolnosti, očevici događaja, jedva čekaju kako će mediji izvijestiti o onome što su vidjeli. Kako to čine i jesu li sposobni prenijeti događaje tako da ih konzumenti shvate na pravi način?

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2005
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 230x200
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

S naslovnice Nedjeljnog vjesnika od 30. svibnja 2004. godine doznajemo za sljedeće događaje: izvještaj iz Stockholma o Europskoj uniji uoči sastanka u Bruxellesu; ekskluzivni intervju s Michaelom Mooreom, koji u Cannesu kaže da njegov film Fahrenheit 9/11 nije film protiv Busha, nego je to film za američki narod; poručnica Vlasta Zekulić govori o tome kako u Afganistan vodi Četvrtu smjenu postrojbe hrvatskih policajaca; podmetnut požar u disko-klubu Best na zagrebačkom Jarunu; umro popularni pjevač Ivica Serfezi. Dojmljivo, zar ne? A to je samo obična, dosadna nedjelja. Čitatelj novina, slušatelj radija, gledatelj televizije ili surfer na internetu svaki dan doznaju više podataka nego što ih je moguće konzumirati. Malo ljudi u dugom, bogatom životu može doživjeti, ili makar vidjeti, ono što prosječan čitatelj dozna prelistavanjem novina. Sva ta zbivanja primatelju medija prenose novinari, koji izvještavaju o zbivanjima. Novinari su oči i uši milijuna primatelja masovnih medija. Većina ljudi koji su, stjecajem okolnosti, očevici događaja, jedva čekaju kako će mediji izvijestiti o onome što su vidjeli. Kako to čine i jesu li sposobni prenijeti događaje tako da ih konzumenti shvate na pravi način?

Dodatne informacije

Izdavač Golden marketing
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter