Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.023

Facebook slicica

Katalog

Osnove holističkog marketinga

Osnove holističkog marketinga

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Lejla Softić


ISBN:

M3358

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

M3358

Broj strana:

26

Težina:

110 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

58,50 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

U implementaciji holističkog marketing koncepta potrebno je da sve bitne odrednice jedinstvenog pristupa organizacije budu realizirane kroz aktivnosti internog marketinga i adekvatnu organizacijsku kulturu. Istraživanjem tržišnih trendova i implementacijom marketinške prakse organizacija će obezbjediti inovativan pristup u implementaciji holističkog marketing koncepta.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2014
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: CD kutija
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 120x120
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

U implementaciji holističkog marketing koncepta potrebno je da sve bitne odrednice jedinstvenog pristupa organizacije budu realizirane kroz aktivnosti internog marketinga i adekvatnu organizacijsku kulturu. Istraživanjem tržišnih trendova i implementacijom marketinške prakse organizacija će obezbjediti inovativan pristup u implementaciji holističkog marketing koncepta.

Dodatne informacije

Izdavač SoftConsulting s.p. Tuzla
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter